نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

سریال The Sinner برای فصل سوم تمدید شد

شبکه USA از تمدید سریال The Sinner برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که مت بومر به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Sinner (گناهکار) برای یک فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه USA این سریال کاراگاهی و جنایی را برای فصل سوم تمدید کرده و همچنین این شبکه از اضافه شدن مت بومر، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم The Normal Heart (قلب طبیعی) که امروز بیشتر برای بازی در نقش نگاتیو مَن در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) شناخته می‌شود، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Sinner خبر داده است. بومر قرار است نقش مقابل شخصیت کاراگاه هری آمبروز با بازی بیل پولمن را بازی کند که جیمی نام دارد. فصل سوم سریال The Sinner با شروع تحقیقات کاراگاه هری آمبروز در مورد یک تصادف ماشین تراژدیک در شهر دورچستر در شمال ایالت نیویورک آغاز می‌شود. 

مت بومر

در ادامه آمبروز یک جنایت پنهان را کشف می‌کند که به خطرناک‌ترین و پریشان‌ترین پرونده او در طول دوران حرفه‌ایش تبدیل می‌شود. بومر نقش شخصیتی به نام جیمی را در فصل سوم سریال The Sinner بر عهده دارد که ساکن شرافتمند و قدیمی شهر دورچستر است و انتظار می‌رود که او از آمبروز برای تحقیقات در مورد این حادثه پشتیبانی کند. بومر پیش از این در سریال White Collar با شبکه USA همکاری کرده بود. بومر در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم Magic Mike (مجیک مایک)، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور)، فیلم The Nice Guys (مردان خوب) و سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فصل اول سریال The Sinner در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۷ از شبکه USA منتشر شد که موفقیت این سریال باعث شد تا این شبکه خیلی زود این سریال را برای فصل دوم تمدید کند که فصل دوم این سریال نیز در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن رفت که داستان متفاوتی را روایت کرد. وظیفه ساخت سریال The Sinner بر عهده درک سیمندز است که برای فصل سوم نیز باز خواهد گشت. انتظار می‌رود فصل سوم این سریال نیز در هشت قسمت تولید و منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده