// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Piffle؛ دنیای دوست داشتنی گربه‌ها

بازی موبایل Piffle شما را به دنیای دوست داشتنی می‌برد که این‌بار باید با گربه‌ها تجربه‌ای مشابه Ballz داشته باشید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Piffle را می‌توان یکی از بهترین آثار آرکید موبایل دانست که فضای کودکانه و شادی دارد. استودیو HIPSTER WHALE اثر خودش را با المان‌های سرگرم‌ کننده مزین کرده است و یک گیم‌پلی آشنا برای ما دارد. در این بازی اندروید شما گربه‌های دوست داشتنی را به سمت بلوک‌ها پرتاب می‌کنید و باید بهترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

کاملا مشخص است که به دنبال موفقیت برخی بازی‌های بزرگ، استودیوهای دیگر هم سعی می‌کنند که با ساخت یک بازی مشابه موفقیت‌های آن را تکرار کنند. بازی Ballz از جمله این آثار بود که توانست یک اثر آرکید جذاب را روانه پلتفرم موبایل کند و گیمرهای بسیاری برای مدت‌ها مشغول آن کند. حال شما در بازی آیفون Piffle دقیقا چنین روندی را تجربه می‌کنید. البته این اصلا چیز بدی نیست ولی باید بازی صرفا از یک حالت کپی خارج شود و بتواند المان‌های سرگرم کننده مخصوص به خودش را در بازی داشته باشد تا مخاطب را جذب کند. خوشبختانه چنین مواردی در این بازی دیده می شود و Piffle را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند.

در این بازی شما یک جهان رنگارنگ با کلی شخصیت دوست داشتنی خواهید داشت که باید مراحل بازی را یک به یک انجام دهند. گربه‌ها تنها شخصیت‌های بازی نیستند و رفته رفته با کاراکترهای دیگری هم آشنا خواهید شد. گیم‌پلی بازی یک چیز مشخص از شما می‌خواهد و آن هم نشانه‌گیری و شلیک دقیق به بلوک‌هایی است که روی‌شان شماره‌هایی نقش بسته است. این شماره‌ها در واقع یک تایمر تا نابودی آن‌ها است و هر گربه‌ای که به آن‌ها برخورد می‌کند، یک واحد از آن‌ها کم می‌شود. البته این روند را شما به چشم نمی‌بینید و به خاطر سرعت بالا و استفاده از پاور‌آپ‌های مختلف معمولا سریعا نابود می‌شوند. آن تفاوتی که می‌گفتیم این است که در این اثر یکسری گربه‌هایی در کنار بلوک‌ها قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را کسب کنید و تعداد گربه‌هایی که در راند بعد شلیک می‌کنید را افزایش دهید.

Piffle
Piffle
Piffle

آیتم‌ها و پاورآپ‌های بسیاری در بازی Piffle وجود دارد که تجربه مراحل را رفته رفته جذاب‌تر می‌کند. این آیتم‌ها را می‌توانید به روش‌های مختلف کسب کنید و در مراحل بعدی از آن‌ها استفاده کنید. هر مرحله سه ستاره در خودش دارد که بسته به میزان استفاده شما از پرتاب‌ها، به شما اعطا می‌شود. در بالای صفحه می‌توانید این ستاره‌ها را جمع آوری کنید و یک جعبه امتیازی ویژه دریافت کنید. این جعبه‌ها پر از سکه و پاورآپ هستند و بعد از چند مرحله کوتاه می‌توانید داشته باشید. پاورآپ‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و می‌توانید لذت و سرعت بازی را فوق العاده بالا ببرید. به طور مثال شما یک عینک دارید که مسیر طولانی‌تری از گربه‌های پرتاب شده را نمایش می‌دهد و می‌توانید نشانه‌گیری دقیق‌تری داشته باشید.

المان‌ها و پاورآپ‌های بازی Piffle آن‌قدر جذاب هستند که تجربه همه سطوح بازی را لذت بخش می‌کنند

گیم‌پلی بازی Piffle روان است و هیچ‌گونه ناملایماتی را در آن نمی‌بینیم. این گیم‌پلی در کنار گرافیک عالی و محیط شاد و رنگارنگ بازی قرار می‌گیرد و هر قشری فرای کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برخلاف ظاهر ساده بازی، اصلا نباید تجربه آن را از دست بدهید و اگر از علاقه‌مندان چنین سبک ویژه‌ای هستید، باید آن را تجربه کنید. صدها سطح برای بازی تعریف شده است و هرکدام دارای ماجراجویی متنوعی هستند. ستاره‌ها بسته به ترکاندن بلوک‌ها به شما داده می‌شود و می‌توانید تعداد نهایی را در گوشه سمت چپ مشاهده کنید. صفحه بازی بعد از هر راند پایین می‌آید و اصلا نباید بگذارید که بلوکی به پایین صفحه برسد. المان‌های ویژه دیگری در صفحه بازی هستند که قدری تنوع در بازی ایجاد می‌کنند.

Piffle
Piffle
Piffle
گرچه Piffle درواقع یک کپی از بازی موفق است، اما دارای المان‌های منحصربه‌فردی است که تجربه آن را ارزشمند می‌کند

می‌توانید دوستان خود را به چالش Piffle دعوت کنید و با یک استراتژی مناسب در رده‌بندی جهانی از آن‌ها پیش بیفتید. انتخاب بهترین زاویه و حدس اینکه گربه‌ها به کجا برخورد می‌کنند، کلید موفقیت شما است و پس از چند سطح می‌توانید پیش‌بینی‌های خود را دقیق‌تر کنید. هرکدام از بلوک‌ها می‌توانند خاص باشند و محیط بازی را تحت تاثیر قرار دهند. برای مثال برخی از بلوک ها بعد از چند ضربه منفجر می‌شوند و بلوک‌های کناری را از بین می‌برند. صاعقه‌هایی هم در محیط دیده می‌شود که سرعت برخورد گربه‌ها را بیش‌تر می‌کند و باعث از بین رفتن سریع‌تر بلوک‌ها می‌شود. در بخش فروشگاه می‌توانید گربه‌های زیادی بخرید و همچنین در رویدادهای ویژه هم شرکت کنید. با لول‌آپ شدن قابلیت‌های بیش‌تری از بازی برای‌تان باز می‌شود و تجربه‌ای ناب در کنار مراحل به شما خواهد داد.

بازی Piffle به‌واسطه دنیای جذاب و سطوح سرگرم کننده‌ای که دارد، می‌تواند تا مدت‌ها ارزش خودش را حفظ کند. انتخاب استراتژی مناسب برای پیروزی ضروری است و در چالش با دوستان خود این موضوع بیش‌تر به چشم می‌خورد. اگر بازی محبوب Ballz از جمله آثار شاخصی است که تجربه کرده‌اید، Piffle هم می‌تواند تجربه‌ای مشابه در یک دنیای رنگارنگ را برای‌تان داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Piffle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده