// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

قهرمانی نماینده تایوان در مسابقات زمستانی بازی Hearthstone

مسابقات زمستانی بازی Hearthstone با پیروزی Roger، نماینده تایوان در مقابل Bunnyhopper، نماینده کشور آلمان در فینال مسابقات به پایان رسید.

سومین فصل مسابقات قهرمانی بازی Hearthstone با پیروزی Roger، نماینده کشور تایوان به پایان رسید. مرحله اصلی رویداد با حضور شانزده بازیکن برتر جهان به مدت یک هفته پیگیری شد که در نهایت نمایندگان دو کشور آلمان و تایوان به فینال مسابقات راه پیدا کردند. لس آنجلس میزبان رویداد زمستانی بازی هارت‌استون بود که با مجموع جوایز ۲۵۰ هزار دلار پیگیری شد.

مرحله اصلی رویداد HCT Winter Championship در دو بخش گروهی و حذفی برگزار شد که مرحله گروهی با تقسیم شدن بازیکنان در چهار گروه پیگیری شد. از هر گروه ۲ بازیکن برتر به مرحله بعدی رویداد راه پیدا کردند که مرحله دوم مسابقات به صورت تک حذفی پیش رفت. بازی‌های هر دو مرحله به صورت best-of-five برگزار شد.

دانلود از آپارات

با توجه به اتمام مسابقات زمستانی بازی هارت استون، بازیکنان فعال در این رشته بایستی خود را برای مهم‌ترین رویداد فصل که با نام Hearthstone World Championship شناخته می‌شود آماده کنند. این رویداد با مجموع جوایز یک میلیون دلار میزبان شانزده بازیکن برتری است که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بهترین عملکرد را داشته‌اند. لازم به ذکر است که چهار بازیکن برتر رویداد زمستانی بازی Hearthstone دعوتنامه مستقیم مسابقات جهانی را دریافت کرده‌اند.

در این بین مسابقات World Electronic Sports Games یا همان WESG 2018-2019 نیز پیگیری خواهد شد که بازیکنان مطرح بازی Hearthstone در مرحله اصلی آن حضور دارند. این رویداد جزو مسابقات رسمی کمپانی بلیزارد محسوب نمی‌شود و به همین دلیل بازیکنان حاضر در مرحله اصلی امتیاز یا همان HCT Point دریافت نخواهند کرد. افتتاحیه رویداد WESG فردا صبح برگزار می‌شود.

Hearthstone Winter Championship roger

بازیکنان برتر و جوایز اهدا شده

مقامبازیکنجایزه
اولRoger۵۰ هزار دلار
دومBunnyhopper۴۰ هزار دلار
سوم-چهارمjing | bloodyface۲۰ هزار دلار
پنجمYueying۱۲.۵ هزار دلار
ششمIke۱۲.۵ هزار دلار
هفتمDefinition۱۲.۵ هزار دلار
هشتمViper۱۲.۵ هزار دلار
نهم-دوازدهمLion King | Caimiao | Faeli | noblord۷.۵ هزار دلار
سیزدهم-شانزدهمbobbyex | ThunderUP | Tyler | Tansoku۷.۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده