// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه ریمستر بازی Turok روی نینتندو سوییچ عرضه می‌ شود

با استناد به صفحه بازی Turok در فروشگاه نینتندو eShop، این بازی در کمتر از دو هفته روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی Turok در سال ۱۹۹۷ روی کنسول Nintendo 64 عرضه شد و خیلی زود به یکی از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص این کنسول تبدیل شد. با این وجود که تاریخ سری Turok با کنسول‌های کمپانی Nintendo (نینتندو) پیوند خورده است، بازی‌های اخیر مجموعه مذکور در دسترس دارندگان این دسته از کنسول‌های بازی قرار نگرفته‌اند. اما این روند قرار است به پایان برسد؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه ریمستر شده بازی Turok روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) عرضه خواهد شد.

کمپانی Nightdive (نایت دایو) به عنوان ناشر این بازی به جای معرفی رسمی، بدون اطلاع‌رسانی قبلی صفحه‌ی آن را در فروشگاه نینتندو eShop راه‌اندازی کرده است. در نهایت یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری Nibel این صفحه را پیدا کرده و در قالب یک توییت به آن اشاره کرد. براساس اطلاعات درج شده در صفحه بازی Turok، این بازی در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۵.۱۹ دلار آن را خریداری کنند. این رقم به مراتب از نسخه منتشر شده روی دیگر پلتفرم‌ها گران‌تر است و هم‌اکنون می‌توانید در ازای پرداخت مبلغ ۲۰ دلار به نسخه مربوط به پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی دسترسی پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر بازی Turok می‌توانید به صفحه مربوطه در فروشگاه نینتندو eShop مراجعه کنید.

Turok

با استناد به توضیحات منتشر شده در صفحه بازی Turok، نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی با نسخه ارائه شده روی دیگر پلتفرم‌ها تفاوتی ندارد. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به پشتیبانی از صفحه نمایش‌های عریض، گرافیک بهبود یافته و اصلاحات جزئی در گیم پلی و طراحی مراحل اشاره کرد. این نسخه روی دیگر پلتفرم‌ها موفق عمل کرده و می‌توان امیدوار بود که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز از این بازی استقبال کنند.

خبر‌های خوشحال‌کننده برای آن دسته از طرفداران سری Turok که کنسول نینتندو سوییچ را در اختیار دارند، تنها به معرفی نسخه ریمستر شده اولین بازی این سری ختم نمی‌شود. Nitomatta که از کاربران شبکه اجتماعی توییتر است، ادعا می‌کند که کمپانی نایت دایو عرضه نسخه ریسمتر شده بازی Turok 2: Seeds of Evil روی کنسول ذکر شده را تایید کرده است. تا زمان نگارش این مطلب اطلاعات رسمی همچون تاریخ انتشار و قیمت بازی ذکر شده اعلام نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده