نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

تاریخ انتشار بازی Judgment مشخص شد

پس از فاش شدن تاریخ انتشار بازی Judgment در صفحه‌ی فروشش در وب‌سایت آمازون، سگا به صورت رسمی ۴ تیر را تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار اعلام کرد و اطلاعاتی جدید از آن را به اشتراک گذاشت.

بازی Judgment که پیش‌تر با نام Judge Eyes و Project Judge شناخته می‌شد، ساخته‌ی جدید تیم سازنده‌ی مجموعه‌ی یاکوزا و کمپانی سگا است که از قضا، داستانش در دنیای سری Yakuza جریان خواهد داشت و یک اسپین‌آف برای این سری محسوب می‌شود. با وجود اینکه مدتی پیش طی رویدادی که شبکه Kinda Funny Games در توییچ و یوتیوب برگزار کرد، انتشار بازی در تابستان سال جاری میلادی مشخص شد اما باز هم هواداران دوست داشتند موعد رسمی انتشار بازی مورد انتظارشان را بدانند.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی Sega تاریخ انتشار این بازی را به صورت کاملا رسمی اعلام کرد. پیش از انتشار این اعلامیه، تاریخ انتشار بازی در صفحه‌ی فروشش در وب‌سایت آمازون مشخص شده بود که بلافاصله موارد مذکور حذف شدند. کاربری زیرک اما با نام کاربری Wario64، اطلاعاتی را که ذکر شدند خیلی سریع قبل از اینکه حذف شوند، از روی صفحه‌ی فروش بازی برداشت و در توییتر به اشتراک گذاشت. به دنبال این موضوع بود که سگا واکنش نشان داد و تاریخ انتشار رسمی بازی را همراه با اطلاعاتی جانبی از آن، رسما اعلام کرد.

Judgment

حالا می‌دانیم که بازی در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) به صورت انحصاری و بین‌المللی راهی پلی استیشن 4 خواهد شد و کسانی که آن را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید بکنند، در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) می‌توانند به بازی دسترسی داشته باشند. علاقه‌مندان می‌توانند بازی را از ۷ام مارس (۱۶ اسفند) از طریق صفحه‌ی فروش بازی در PlayStation Network پیش‌خرید کنند.

بازی Judgment در تاریخ ۴ تیر به صورت جهانی راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده