// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

قهرمان جدید DOTA 2 با نام مارس معرفی شد

هم‌اکنون قهرمان مارس به بازی DOTA 2 اضافه شده است و بازیکنان می‌توانند هدایت خدای جنگ DOTA 2 را به‌دست بگیرند.

قطعا یکی از جذابیت‌های بازی‌های موبا، عرضه قهرمان‌های جدید توسط تیم سازنده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو (Valve)، سازنده و ناشر DOTA 2، قهرمان جدید این بازی را در دسترس قرار داده است.

بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند مارس، خدای جنگ و اولین پسر بهشت، را در دوتا ۲ تجربه کنند. ولو در توضیحات قهرمان Mars نوشته است:

مارس با ملاقات از زیارتگاه به‌جا مانده از پدرش، گذشته سخت خود را کنار گذاشت و یک مسیر جدید را شروع کرد؛ ازاین‌رو مارس تبدیل به یک نیزه‌دار جدید شده است. او قصد دارد بازماندگان جهان وحشی را از بین ببرد و یک امپراطوری جدید بسازد. حال مارس آماده است تا رهبری واقعی خدایان و انسان‌ها را برعهده‌ بگیرد. موردی که هم‌اکنون توسط زئوس و خشمش، از بین رفته است.

مارس قبل از اینکه وارد دوتا 2 شود، به‌عنوان یک مبارز در بهشت شناخته می‌شود. او مبارزی است که به‌دنبال فرمانروایی در سرزمینی جدید است. مارس از داستان‌های باستانی رم الهام گرفته شده است. مارس دارای چهار مهارت مختلف در بازی DOTA 2 است که از طریق می تواند موجودات و سایر قهرمان‌های بازی را از بین ببرد. اولین مهارت مارس پرتاب نیزه‌اش است. وی می‌تواند نیزه خود را به‌سمت دشمنان‌اش پرتاب کند. همچنین اگر در نزدیکی دیوار این اتفاق رخ دهد، نیزه مارس در دیوار فرو می‌رود و دشمن مورد نظر برای چند ثانیه در جای خود ثابت ‌می‌ماند یا به اصطلاح اِستان می‌شود.

این در حالی است که در مهارت God’s Rebuke، مارس سپر خود را جلوی خود می‌گیرد و یک ضربه محکم روبه‌جلو را وارد می‌کند. حال هر دشمنی که در مسیرش قرار داشته باشد، به عقب پرتاب می‌شود و یک ضربه کریتیکال هم دریافت می‌کند. سومین قابلیت مارس، Bulwark Mars نام دارد که ضربات دشمنان را از طریق سپرش دفع می‌کند (تنها ضرباتی که روبه‌جلو یا کناره‌های قهرمان اعمال شوند). نام آلتیمیت و چهارمین مهارت مارس هم Arena of Blood Mars است. در این مهارت مارس از طریق جنگجویان Ash Legion یک زمین مبارزه پیرامون خود می‌سازد. در این زمین مبارزه، اگر قهرمانی وجود داشته باشد، نمی‌تواند راهی برای خارج شدن پیدا کند و اگر دشمنی در خارج این زمین مبارزه قرار داشته باشد، تمامی ضرباتش به سمت مارس دفع می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد قهرمان مارس چیست؟ آیا او را تجربه کرده‌اید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده