نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد

تعدادی تصویر تبلیغاتی از خارپشت آبی سگا در فیلم سونیک یا همان Sonic the Hedgehog منتشر شده که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

مدتی قبل بود که پوستر فیلم Sonic the Hedgehog محصول کمپانی پارامونت پیکچرز لو رفت و طراحی این خارپشت آبی‌رنگ سگا را دیدیم. اکنون با منتشر شدن تصاویر بیشتری از سونیک که برای مقاصد تبلیغاتی در نظر گرفته شده‌اند، می‌توانیم این شخصیت محبوب را در حالات دیگری هم مشاهده کنیم.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، واکنش‌ها نسبت به طراحی سونیک و شکل و شمایل او خیلی هم مثبت نیست و اعتراضات زیادی را به دنبال داشته است. هرچند مدل سونیک در فیلم سینمایی از جهاتی به بازی‌های ویدیویی آن شباهت دارد، ولی به نظر می‌رسد این شخصیت بخشی از زمان خود را هم به بدن‌سازی اختصاص داده است!

در این میان یکی از طرفداران سونیک تنها با اعمال تغییری کوچک باعث شد طراحی این شخصیت شباهت بیشتری به بازی‌های آن پیدا کند. تغییری که چیزی نبود جز بزرگ‌تر کردن چشم‌های سونیک؛ ویژگی‌ای که در بازی‌های سگا شاهد آن بوده‌ایم و در فیلم سینمایی به شکل دیگری عمل شده است.

فیلم سونیک | Sonic the Hedgehog

فیلم سونیک خارپشت به کارگردانی جف فاولر برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) آماده می‌شود و جیمز مارسدن (در نقش تام واچوفسکی)، تیکا سامپتر (خانم واچوفسکی)، ناتاشا راتول، نیل مک‌دانا، آدام پالی و جیم کری (در نقش دکتر ایوو رباتنیک) در فیلم ایفای نقش می‌کنند و صداگذاری سونیک هم برعهده بن شوارتز است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده