نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Crimson Curse بازی Gwent: The Witcher Card Game مشخص شد

بسته‌ی الحاقی Crimson Curse بازی Gwent: The Witcher Card Game با افزودن کاراکتر Dettlaff van der Eretein در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت، سازنده‌ی بازی Gwent: The Witcher Card Game، تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Crimson Curse بازی را با انتشار یک تیزر کوتاه مشخص کرد. این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اطلاعیه‌ای که سی دی پراجکت منتشر کرده، این بسته‌ی الحاقی کاراکتر Dettlaff van der Eretein، خون‌آشام عالی‌مقامی را که در افزونه‌ی Blood and Wine بازی The Witcher 3: Wild Hunt به جهان بازی‌های ویچر راه پیدا کرد، به بازی کارتی «مجموعه ویچر» اضافه خواهد کرد. با اضافه شدن این شخصیت، قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌هایی تازه، راهی میدان‌های نبرد این بازی کارتی خواهند شد.

حدود صد کارت جدید به تمامی جناح‌های بازیکنان اضافه خواهد شد و آن‌ها می‌توانند با این شخصیت‌های جدید، با استفاده از قدرت‌هایی مثل مسموم کردن و ایجاد خون‌ریزی در نیروهای دشمن، نبرد را به سود خود تمام کنند. بازی Gwent: The Witcher Card Game را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به تیزر این بسته‌ی الحاقی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده