نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷

بازیگر فیلم Captain America به جمع بازیگران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پیوست

فرانک گریلو، بازیگر فیلم Captain America، به ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اضافه شد.

اردیبهشت امسال بود که ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) تایید شد و این فیلم قرار است The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) نام داشته باشد. تاکنون بازگشت رایان رینولدز برای بازی در نقش مایکل برایس، ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش داریوس کینکید و سلما هایک در نقش سونیا کینکید در این فیلم تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک بازیگر جدید به جمع بازیگران دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard اضافه شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، فرانک گریلو، بازیگر نقش کراس بونز در قسمت دوم و سوم فیلم Captain America (کاپیتان آمریکا)، به جمع بازیگران این فیلم کمدی اکشن اضافه شده است. گریلو قرار است نقش یک مامور اینترپل را در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard بازی کند که او ماموریت دارد تا به مایکل، داریوس و سونیا برای متوقف کردن یک حمله سایبری در اروپا کمک کند.

فیلمبرداری و تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard قرار است در طول ماه مارس امسال (اسفند ۱۳۹۷ یا فروردین ۱۳۹۸) آغاز شود. با این حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت الودی یونگ در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین پاتریک هیوز برای کارگردانی و تام اکانر برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard بازگشته‌اند. انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ توسط لاینزگیت منتشر شد. با اینکه این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده