// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Friday the 13th: The Game به زودی روی نینتندو سوییچ عرضه می شود

کمپانی گان مدیا اعلام کرده است که در بهار ۹۸ بازی Friday the 13th: The Game در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

در کمتر از دو سال پیش بازی Friday the 13th: The Game، به عنوان محصول مشترک استودیو Illfonic (ایلفونیک) و کمپانی Gun Media (گان مدیا) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی گان مدیا خبر از عرضه نسخه نینتندو سوییچ این بازی با نام Friday the 13th: The Game Ultimate Slasher Switch Edition داده است.

نسخه در نظر گرفته شده برای کنسول Nintendo Switch علاوه بر بازی اصلی، دارای تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی که تا‌کنون برای بازی Friday the 13th: The Game عرضه شده، خواهد بود. در حالی که بازی Friday the 13th: The Game Ultimate Slasher Switch Edition دارای پک‌های Jason Kill، دو پک Counselor Clothing و پک Emote Party بوده، اما فاقد پک‌های انحصاری حامیان کیک‌استارتر است. دنیل نیکسون، مدیر ارتباطات کمپانی گان مدیا در رابطه با عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Friday the 13th: The Game چنین گفته است:

ما بسیار خوشحال هستیم که با کمک استودیو‌های Black Tower و Nighthawk می‌توانیم بازی Friday the 13th: The Game را روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کنیم. این کنسول در حالت اجتماعی و در حین حرکت، تجربه منحصر‌به‌فردی را ارائه می‌کند که به اعتقاد ما مناسب بازی Friday the 13th: The Game است.

عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Friday the 13th: The Game برای آن دسته از طرفداران مجموعه جمعه سیزدهم که تا‌کنون این بازی را روی دیگر پلتفرم‌های آن تجربه نکرده‌اند، ارزشمند خواهد بود. به خصوص اینکه این نسخه دارای تمامی محتویات و بسته‌های الحاقی بوده و در عین حال از مشکلات فنی بازی اصلی رنج نمی‌برد.

بازی Friday the 13th: The Game در تاریخ‌های ۲۶ مه ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) و ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۱ مهر ۱۳۹۶) به ترتیب به صورت دیجیتالی و فیزیکی روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. در این بازی که تا سقف هشت نفر قابل تجربه است، یکی از بازیکنان در قالب شخصیت جیسون ورهیز قرار گرفته و وظیفه دارد تا قبل از به پایان رسیدن زمان، دیگر بازیکنان را به قتل برساند. دیگر شخصیت‌ها نیز لازم است تا به پایان رسیدن زمان از کمپ فرار کرده یا از رو‌به‌رو شدن با جیسون ورهیز اجتناب کنند. علاوه بر حالت چند‌نفره، بازی مذکور به صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه است که کنترل جیسون ورهیز بر عهده بازیکنان و کنترل دیگر شخصیت‌ها بر عهده هوش مصنوعی است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده