نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵

مارول ایده فوق العاده ای برای دنباله فیلم Captain Marvel دارد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود اشاره کرد این کمپانی از هم‌ اکنون دارای یک ایده فوق العاده برای دنباله فیلم Captain Marvel است.

از روز فردا اکران جهانی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در چند کشور اروپایی آغاز خواهد شد و از روز جمعه این فیلم در سراسر جهان به جز کشور ژاپن که هفته آینده اکران می‌شود، روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طبق پیش بینی‌ها، این فیلم قرار است افتتاحیه بزرگی را تجربه کند و موفقیت احتمالی آن در گیشه می‌تواند باعث شود تا خیلی سریع به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مورد وجود یک ایده برای دنباله فیلم کاپیتان مارول صحبت کرده است. مدتی پیش بود که بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول از علاقه‌اش به معرفی و حضور شخصیت کاملا خان ملقب به خانم مارول در دنباله فیلم Captain Marvel گفته بود. حال کوین فایگی وعده داده است که ایده‌ای فوق العاده و جذاب برای فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول ۲) وجود دارد. فایگی در مورد منشا داستانی کارول دانورز و آینده این شخصیت گفت:

زمانی که اولین فیلم یک شخصیت را از راه‌های مختلفی تولید می‌کنید، همیشه این موضوع در ذهن شما وجود دارد که در آینده چه اتفاقاتی می‌تواند برای این شخصیت رخ دهد. بنابراین مشخص نیست که قرار است در قسمت بعدی چه کارهایی را دوباره انجام دهید، اما آنچه که ممکن است در دنباله این فیلم ببینیم می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

Kevin Feige

اگرچه صحبت فایگی می‌تواند یک پاسخ کلی باشد، اما به وضوح مشخص است که آن‌ها دارای ایده‌هایی برای ساخت دنباله فیلم Captain Marvel هستند و می‌تواند منطقی باشد که بخشی از اتفاقات دنباله این فیلم روی مشکلات بازگشت کارول دانورز به زمین در زمان حال اختصاص داده شود. در حال حاضر نمی‌توان به این سوال جواب قطعی داد، اما قرار است پس از فیلم Captain Marvel، شاهد حضور کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باشیم. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده