نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

کوجیما از شباهت انیمیشن SpiderMan: Into The Spider-Verse و بازی Death Stranding از لحاظ بنیان داستانی می‌گوید

هیدئو کوجیما با انتشار یک توییت، از شباهت‌ داستان‌ انیمیشن Into The Spider-Verse به بنیان داستان بازی‌های Metal Gear Solid: The Phantom Pain و Death Stranding گفت.

انیمیشن SpiderMan: Into The Spider-Verse مدتی پیش اکران شد و حالا نسخه دیجیتال آن در اختیار تماشاگران و هوادارانش قرار گرفته و به طبع، افراد بیشتری از دیدن این برنده اسکار 2019 لذت برده‌اند. یکی از این افراد، هیدئو کوجیما معروف و محبوب است که این روزها سخت مشغول ساخت و آماده‌سازی بازی جدید خود یعنی Death Stranding است. بازیساز ژاپنی پس از دیدن انیمیشن مذکور، یک توییت جدید منتشر کرده و در آن، به شباهت داستان Into The Spider-Verse به بنیان داستانی بازی‌های خود یعنی Death Stranding و Metal Gear Solid: The Phantom Pain اشاره کرده است.

کوجیما در این توییت علاوه بر نام بردن از دو بازی «دث استرندینگ» و «فنتوم پین»، از واژه‌های DNA ،MEME ،SCENE و SENSE استفاده کرده است؛ وازگانی که در چهار قسمت اول مجموعه متال گیر سالید، از اهمیت بالایی در داستان برخوردار بودند و کوجیما با انتشار این پست در توییتر، گریزی به بازی‌های قبلی خود زده است.

توییت جدید کوجیما، تنور گمانه‌زنی‌ها پیرامون بنای داستانی بازی Death Stranding را داغ کرده و ارتباطی که مرد ژاپنی میان بازی‌ خود و انیمیشن جدید مرد عنکبوتی ایجاد کرده، تئوری‌هایی مثل «چند جهانی در بازی» و مواردی از این دست را دوباره زنده کرده است. پیش از این هم با تریلرهای مختلفی که از بازی منتشر شد، مسائلی مثل جهان‌های موازی، تئوری چند جهانی، ارتباط جهان‌های مختلف با یکدیگر در دنیای بازی و مواردی این‌چنینی، همگی مطرح و بررسی شدند.

بازی Death Stranding، ساخته‌ی استودیو کوجیما پروداکشنز، در تاریخی نامشخص راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. نظر شما کاربر زومجی درباره این توییت کوجیما چیست؟ آیا می‌توان تئوری جهان‌های موازی و مسائل این‌چنینی را به بازی مربوط کرد؟ اشاره به بازی متال گیر سالید و دث استرندینگ در یک توییت، آیا به منظور ارتباط جهان‌های این دو بازی در Death Stranding است؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده