// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

جدیدترین تصویر هنری The Last of Us Part II، قدرت پلی استیشن 4 را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویر هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر شده است که هنرنمایی طراح کاراکتر استودیو ناتی داگ را نشان می‌دهد.

مدتی است که شایعات مختلفی حول بازی The Last of Us Part II منتشر می‌شود و اعلام شده که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. با این‌حال به‌تازگی تصویر هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویر هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر شده است که سائو لی، آرتیس ارشد طراحی کاراکتر ناتی داگ، وظیفه طراحی آن را برعهده داشته است. این تصویر به‌صورت رسمی توسط ناتی داگ منتشر نشده است و یکی از کاربران آن را در بخش رسمی The Last of Us در انجمن ردیت، قرار داده است.

یکی از ویژگی‌های که با مشاهده تصویر مورد نظر به‌ آن پی خواهید برد، توجه به‌ جزئيات بسیار بالا آن است. در صنعت بازی‌های ویدیویی استودیو ناتی داگ و سائو لی به‌ خلق مواردی با کیفیت و جزئیات بالا معروف هستند. تصویر هنری بازی The Last of Us Part II هم به‌خوبی جزئیات صورت کاراکتر Yara را به‌نمایش می‌گذارد و از طرفی قدرت پلی استیشن 4 را هم به رخ می‌کشد. در ادامه می‌توانید این تصویر هنری را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تصویر هنری The Last of Us Part II

برای آن دسته ازافرادی که اطلاعاتی از کاراکتر Yara ندارند، باید بگویم که این کاراکتر برای اولین بار در هفته بازی پاریس 2017 و تریلر جدید The Last of Us Part II به‌ مخاطبان معرفی شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده