نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت جدید Stardew Valley پشتیبانی از زبان‌ های جدیدی را به بازی می‌ آورد

آپدیت جدید بازی Stardew Valley علاوه بر حل کردن یک سری از مشکلات فنی، پشتیبانی از زبان‌هایی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی Stardew Valley در دسترس کاربرانش قرار گرفته است و با توجه به توضیحاتی که در صفحه‌ی استیم بازی آمده است، این آپدیت در کنار حل کردن یک سری از مشکلات فنی، پشتیبانی از زبان‌هایی جدید را به اثر مذکور اضافه می‌کند.

با توجه به توضیحات آپدیت بازی و با اضافه شدن پشتیبانی از زبان‌هایی جدید، حالا بازیکنان کشورهای فرانسه، کره، ایتالیا، مجارستان و ترکیه می‌توانند نوشتار بازی را به زبان رسمی کشور خود تغییر دهند و با رابط کاربری Stardew Valley تعامل بیشتر و بهتری داشته باشند.

همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، بروزرسانی مذکور در کنار پشتیبانی از زبان‌های جدید، یک سری از ایرادات فنی بازی را هم برطرف می‌کند. با دریافت و نصب آپدیت 1.3.36 بازی Stardew Valley، باگی که مربوط به هدیه دادن به NPCها بود مرتفع می‌شود. باگ مربوط به یک سری از دکوراسیون خانه و باگ موزیک صبح‌گاهی نیز با نصب بروزرسانی جدید بازی، حل شده‌اند. یک بخش جدید About/Credits هم با این آپدیت، به منوی اصلی بازی راه پیدا کرده است.

بازی Stardew Valley را هم اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا و پلفترم‌های iOS خریداری و دانلود کنید. این بازی به زودی راهی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده