نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مارک همیل صداپیشگی چاکی در فیلم Child's Play را بر عهده دارد

مارک همیل که صداپیشگی جوکر در مجموعه انیمیشن بتمن را انجام داده بود، اکنون به‌جای چاکی در فیلم Child's Play صحبت می‌کند.

مارک همیل را بیش از هرچیز به خاطر بازی در نقش لوک اسکای‌واکر در سری فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) می‌شناسیم، ولی او استعداد بالای خود در زمینه صداپیشگی را هم با شخصیت جوکر در مجموعه انیمیشن بتمن (Batman: The Animated Series) نشان داده است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شاهد معرفی مارک همیل به‌عنوان صداپیشه‌ی شخصیت چاکی (Chucky) در فیلم Child's Play هستیم.

این خبر در جریان کنفرانس خبری Child's Play در WonderCon اعلام شد و مارک همیل ازطریق یک ویدیوی از پیش ضبط شده به صحبت در این زمینه پرداخت.

دانلود ویدیو از آپارات

سلام WonderCon! من مارک همیل هستم. اگر این سؤال برای شما پیش آمده که چه کسی قرار است به‌جای چاکی در Child's Play صحبت کند، باید بگویم که همین الآن در حال تماشا کردن او هستید! صبر و تحمل ندارم تا این شخصیت معروف را به زندگی بازگردانم و این کار را به شکلی انجام خواهم داد که تا به حال ندیده‌اید.

ما تابستان امسال با Child's Play لحظات مفرحی خواهیم داشت و به یاد داشته باشید که چاکی چیزی بیشتر از یک عروسک ساده است، او بهترین دوست شماست!

نکته جالب اینجا است که حتی بازیگران فیلم هم از حضور مارک همیل در فیلم خبر نداشتند و تنها زمانی از آن مطلع شدند که در حال رفتن روی سن بودند. آبری پلازا هم با اشاره به این قضیه به شوخی گفت که در طول فیلم‌برداری Child's Play چاکی را با شمشیر لیزری (Lightsaber، سلاح معروف جنگ ستارگان) خواهد کشت.

همیل این روزها همچنان در حال صداگذاری چاکی است و تهیه‌کننده فیلم، ست گراهام اسمیت هم در مورد حضور او می‌گوید:

حضور یک شخصیت نمادین مثل مارک همیل برای صداگذاری شخصیت نمادین دیگری مثل چاکی واقعاً ارزشمند است. او با انرژی بسیار زیاد برای پشت سر گذاشتن این چالش به ما ملحق شده است.

همیل به جز صداپیشگی جوکر، کارهای مختلف دیگری هم در زمینه انیمیشن انجام داده است، از جمله Adventure Time، SWAT Kats و Ultimate Spider-Man.

فیلم Child's Play به‌عنوان ریبوتی از نسخه اصلی (محصول ۱۹۸۸) توسط شرکت مترو گلدوین مایر (MGM) و اوریون پیکچرز (Orion Pictures) تولید می‌شود و روز ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده