// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو گیم پلی جدیدی از بازی Rage 2 در رویداد Pax East منتشر شد

در جریان رویداد Pax East و استریم شرکت بتسدا، بازی Rage 2 و گیم‌پلی این بازی به‌نمایش درآمد تا شاهد ویژگی‌های مبارزاتی، وسایل نقلیه و موارد دیگری باشیم.

Rage 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای عاشقان بازی‌های تیراندازی اول شخص دانست که در اردیبهشت ماه روانه‌ی بازار می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه Pax East و لایو استریم شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Rage 2، نمایش جدیدی از این بازی را شاهد بودیم.

در نمایش گیم‌ پلی Rage 2 سلاح‌های بازی، مبارزات و مهارت‌های بازیکنان به‌تصویر کشیده می‌شود. بازیکنان دارای سلاح‌های جالبی از جمله نارنجک گردبادی هستند تا دشمنان خود را از بین ببرند. همچنین بازیکنان در گاراژ بازی وسایل نقلیه بازی را مشاهده می‌کنند که آن‌ها را دزدیده‌اند و با آوردن‌شان به یک شهر، آن‌ها را به‌صورت دائم از آن خود کرده‌اند. از میان وسایل نقلیه بازی ریج 2 می‌توان‌به تانک‌ها، قایق‌های شناور و Muscle Truckها اشاره کرد.

در بخشی از گیم‌‌پلی، بازیکنان می‌توانند یکی از Muscle Truckهای بازی را مشاهده کنند. دومین وسیله نقلیه‌ای که در ویدیو مشاهده می‌کنیم، یک تانک است که دارای سلاح‌های مختلفی برای نابودی دشمنان است. ازطرفی در انتهای ویدیو هم شاهد این هستیم که کاراکتر بازی یک تانک را از Immortal Shrouded (یکی از فرقه‌ یا گروه‌های داخل بازی) می‌دزدد. یکی دیگر از موارد جالب بازی Rage 2، درخت مهارت بازی است که شامل بخش‌های مختلفی می‌شود و بازیکنان باتوجه‌به شیوه‌ی بازی کردن‌شان، می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو نمایش‌ داده شده از گیم‌پلی بازی Rage 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Rage 2 در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه (۱۴ مه) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده