نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

اولین تریلر فیلم The Silence با بازی کرنان شیپکا منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فیلم The Silence با بازی کرنان شیپکا را منتشر کرد که در آن شاهد شباهت آن به فیلم A Quiet Place هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم The Silence (سکوت) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس اولین تریلر رسمی این اثر را منتشر کرده که شاهد اولین تصاویر رسمی آن و دنیای آخر الزمانی این فیلم ترسناک هستیم. طبق خلاصه داستان فیلم The Silence، زمانی که جهان مورد حمله موجوداتی ترسناک و پرنده قرار می‌گیرد که تنها با صدا به شکار آن‌ها می‌پردازند، الای اندروز با بازی کرنان شیپکا که در ۱۳ سالگی شنوایی خود را از دست داده و اکنون ۱۶ سال سن دارد، باید با خانواده‌اش به یک پناهگاه دور افتاده برای بقا برود، اما آن‌ها با یک فرقه بدخواه مواجه خواهند شد که علاقه‌مند به سو استفاده از هوش و حواس بالای الای هستند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Silence را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، خلاصه داستان و این تریلر ممکن است شباهت بسیاری به فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) داشته باشد که در این فیلم نیز شاهد یک دختر با مشکلات شنوایی بودیم که نقش مهمی نیز در اتفاقات آن داشت. همچنین سال گذشته نیز فیلم Bird Box (برد باکس) توسط شبکه Netflix تولید و منتشر شد که این فیلم نیز شباهت زیادی به فیلم A Quiet Place داشت. با این حال، فیلم The Silence براساس یک رمان ترسناک به همین نام اثر تیم لبون ساخته شده و مراحل فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۱۷ انجام شده بود که در ادامه نتفلیکس حق پخش این فیلم را خریداری کرده است و به طور کلی این سه فیلم تقریبا همزمان تولید شده‌اند که ظاهرا منبع الهام یکسانی داشته‌اند. علاوه بر تریلر، شبکه نتفلیکس پوستر رسمی فیلم The Silence را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Silence Poster

فیلم The Silence قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۹ (۲۱ فروردین ۱۳۹۸) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود. کرنان شیپکا، استنلی توچی، میراندا اتو و جان کوربت، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جان آر. لئونتی، کارگردان فیلم Annabelle (آنابل) بوده است. پس از سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)، فیلم The Silence دومین همکاری مشترک شیپکا با Netflix است و فیلم Let It Snow (بذار برف بیاد) سومین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود.


منبع Playlist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده