// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

شخصیت جدیدی از مجموعه !Yu-Gi-Oh به بازی Jump Force اضافه می‌‌شود

کمپانی باندای نامکو تریلری از جدید‌ترین کاراکتر بازی Jump Force یعنی Seto Kaiba منتشر کرده است که مبارزات این شخصیت را به نمایش می‌گذارد.

اواخر اسفند ماه بود که کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) از شخصیت Seto Kaiba (ستو کایبا) متعلق به مجموعه !Yu-Gi-Oh به عنوان اولین کاراکتری که به صورت بسته الحاقی به بازی Jump Force اضافه می‌شود، رونمایی کرد. با این حال، این کمپانی به انتشار تعدادی از تصاویر شخصیت مذکور بسنده کرد و نمایش مبارزات او به آینده موکول شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر تازه‌ای از بازی Jump Force منتشر شده است که گیم پلی ستو کایبا را به نمایش می‌گذارد.

تریلر مربوطه نسبتا کوتاه است و مدت زمانی معادل با ۲۰ ثانیه دارد. علی‌رغم مدت زمان پایین، به واسطه تریلر منتشر شده می‌توانید مواردی از جمله سبک مبارزات ستو کایبا و موجوداتی را که می‌تواند احضار کند ببینید و دیالوگ‌های او را بشنوید. برای مثال در بخش‌هایی از این تریلر عملکرد کارت Deck Destruction Virus و کاراکتر‌های Obelisk the Tormentor و Blue-Eyes White Dragon قابل مشاهده هستند که مسلما طرفداران مجموعه !Yu-Gi-Oh از آن‌ها لذت خواهند برد. تریلر معرفی شخصیت ستو کایبا را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

شخصیت ستو کایبا در ماه مه (اردیبهشت-خرداد) سال جاری در دسترس دارندگان سیزن پس (Season Pass) قرار خواهد گرفت. در زمان نگارش این مطلب تاریخ دقیق ارائه شخصیت مذکور اعلام نشده است. ستو کایبا یکی از شخصیت‌های اصلی مانگا و انیمه !Yu-Gi-Oh است که بزرگترین دشمن یوگی موتو محسوب می‌شود. تصاویری که پیش از این از شخصیت ذکر شده منتشر شده‌اند در زیر قابل مشاهده‌اند:

بازی Jump Force، به عنوان محصول مشترک استودیو Spike Chunsoft و کمپانی باندای نامکو در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روی پلتفرم‌‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی که به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی مجله Shōnen Jump و با محوریت شخصیت‌های مشهور مجموعه‌های آن منتشر شده، هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های استیم، مایکروسافت و پلی استیشن قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده