// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Modern Defense HD؛ به آتش کشیدن نیروهای دشمن

بازی Modern Defense HD یک بازی موبایل دفاع از قلعه با المان‌های استراتژی است که سعی دارد بازیکنان را حسابی به‌چالش بکشد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی دفاع از قلعه رفته‌ایم؛ سبکی که بازی‌های متعددی از آن توسط بازیسازان بازی‌های موبایل ساخته شده است و اکثر با الهام از ساخته‌های معروف این سبک در دسترس قرار گرفته‌اند. بازی اندروید Modern Defense HD سعی دارد تجربه‌ای جدید و لذت بخش را در دسترس کاربران قرار دهد. بازی موبایل Modern Defense HD با اینکه الهام گرفته از سایر بازی‌های دفاع قلعه است، اما از نظر ساختار و طراحی، المان‌های مخصوص به‌خودش را دارد تا کاربران احساس خستگی نکنند. از نظر داستانی، Modern Defense HD فاقد داستان خاصی است و شما در نقش رهبری قرار می‌گیرید که باید از پایگاهش دربرابر حجوم نیروهای دشمن دفاع کند.

بازی موبایل Modern Defense HD

هر ابزار مورد استفاده دارای یک قدرت شارژی است که با استفاده از آن، برای چند ثانیه سرعت ضربات و میزان آسیب‌رسانی‌شان افزایش پیدا می‌کند

با شروع بازی اندروید Modern Defense HD، مستقیم و بدون هیچ مقدمه‌ای وارد اولین مرحله از بازی می‌شوید. سیستم بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان باید با ساخت سیستم‌های نظامی مختلف، مانع از رسیدن نیروهای دشمن به‌پایگاه‌شان شوند. به‌عبارتی دشمنان برای رسیدن به‌پایگاه شما باید یک مسیر مشخصی را طی کنند. حال بازیکنان می‌توانند در این مسیر از مواردی نظیر Turret، موشک‌انداز، لیزر و موارد مشابه استفاده کنند تا مانع از پیشروی دشمنان شوند. در شروع هر مرحله نوار سلامت شما در بالای صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود، اگر نیروهای دشمن از سیستم دفاعی شما عبور کنند و به‌محل مورد نظر برسند، از نوار سلامت شما کم می‌شود. درصد کم شدن هم به‌قدرت نیرو‌های ردشده برمی‌گردد. بعضی از آن‌ها یک عدد و بعضی دیگر سه یا چهار عدد از نوار سلامت شما را کم خواهند کرد. تیم سازنده برای بازیکنان ۱۰ مرحله‌ی مختلف را در نظر گرفته است که هر مرحله دارای ۱۵ بخش مختلف است. در هر بخش تعدادی دشمن برای شما در نظر گرفته شده است که باید آن‌ها را از بین ببرید. اصلی‌ترین چالشی که بازیکنان در جریان بازی موبایل Modern Defense HD با آن روبه‌رو می‌شوند، درجه سختی دشمنان بازی است. جدا از اینکه مرحله‌به‌مرحله دشمنان چالشی‌تر و جدیدتری را مشاهده می‌کنیم، در طول هر بخش هم نوار سلامت‌شان بالاتر می‌رود.

ازاین‌رو برای نابودی‌شان باید از موارد کاربردی‌تری استفاده کنید. هر دشمنی نیاز به‌وسیله‌ی مورد نظر خودش دارد. برای مثال بازیکنان هواپیماها را نمی‌توانند با Turret یا موشک‌انداز نابود کنند. این درحالی است که با لیزر راحت می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. همچنین سیستم ارتقای ساختار دفاعی به‌شما اجازه می‌دهد تا در طول نبردها میزان آسیب‌رسانی بیشتری را دریافت کنید و موارد به‌کار گرفته شده، مسافت بیشتری را پوشش دهند. نکته‌ی بسیار مهمی که دراین‌میان وجود دارد، این است که همیشه برای ارتقای سلاح‌های استفاده شده‌تان زمان‌بندی درستی در نظر بگیرید، زیرا در سطوح بالاتر، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا ارتقا پیدا کنند و امکان دارد این مورد در میان نبردها شما را اذیت کند.

بازی موبایل Modern Defense HD

جدا از سیستم ارتقای بازی، یک سری موارد دیگر نظیر مین‌های انفجاری هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. البته استفاده از این موارد هم باید در زمان درستی انجام شود، زیرا پس از استفاده، باید مدت زمان مشخصی را برای استفاده مجدد منتظر بمانید و به‌تعداد دفعات محدودی هم می‌توانید از این موارد استفاده کنید. از نظر طراحی مراحل و محیط هم Modern Defense HD به‌عنوان یک بازی موبایل در جایگاه خوبی قرار دارد. هر ۱۰ مرحله در محیط جدیدی قرار دارند تا بازیکنان با ساختار دفاعی مختلفی روبه‌رو شوند و از طرفی دشمنان جدیدی را مشاهده کنند. بازی اندروید Modern Defense HD می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و به‌چالش بکشد. اگر از دوست‌داران بازی‌های تاور دیفنس هستید که مکانیزم‌های ساده‌ای برای بازی کردن داشته باشند، Modern Defense HD گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. ضمنا یادآوری می‌کنیم که زومجی به‌طور ماهانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

دانلود بازی Modern Defense HD 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده