// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

شرکت ولو هدست واقعیت مجازی خود را با نام Valve Index معرفی کرد

شرکت ولو با راه‌اندازی صفحه‌ای در استیم با نام Valve Index از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد.

درگذشته شایعاتی از هدست واقعیت مجازی شرکت ولو (Valve) به‌گوش می‌رسید که این شرکت درحال ساخت هدست واقعیت مجازی مخصوص به‌خودش است. حال شرکت ولو صفحه‌ای در فروشگاه استیم راه‌اندازی کرده است که تصویر یک هدست واقعیت مجازی را نشان می‌دهد.

ولو در واقع با راه‌اندازی این صفحه، هدست واقعیت مجازی خود را با نام Valve Index معرفی کرده است. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات، قیمت و نحوه عملکرد این هدست در دسترس قرار نگرفته است و تنها اعلام شده که در ماه مه ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. اگر به‌تصویر منتشر شده از این هدست نگاه کنیم، هدست Valve Index دارای دو حسگر/دوربین داخلی است و می‌توانید فاصله‌ی دید را هم تنظیم کنید.

یکی دیگر از مواردی که احتمالا درآینده خواهیم شنید، این است که آیا ارتباطی میان هدست Valve Index و کنترلر SteamVR وجود دارد یا خیر. درگذشته شرکت ولو برای ساخت HTC Vive با شرکت اچ‌تی‌سی همکاری کرده بود و عرضه Valve Index مورد جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی نیست. همچنین شرکت آکیولس هم تا پایان بهار ۲۰۱۹ مدل‌های جدید آکیولس ریفت را عرضه خواهد کرد و ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. نظر شما کاربران زومجی در مورد Valve Index چیست؟ آیا می‌تواند به‌موفقیت برسد؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده