// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵

استودیو The Coalition از تمرکز کامل سازندگانش روی بازی Gears 5 می‌ گوید

بازی Gears 5 به‌عنوان جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی Gears of War، حالا یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های مایکروسافت به شمار می‌آید و استودیوی سازنده نیز اخیرا راجع به تمرکزش روی ساخت این بازی صحبت کرده است.

به‌گفته‌ی سازندگان Gears 5، این بازی همان اثری است که شخصیتِ استودیوی The Coalition را به دنیای این مجموعه‌ی محبوب می‌آورد

این‌روزها دیگر تعداد قابل توجهی از طرفداران برند ایکس‌باکس و صد البته مجموعه‌ی شوتر سوم‌شخص داستانی و عالیِ خلق‌شده توسط کلیف بلزینسکی یعنی Gears of War، منتظر از راه رسیدن E3 2019 و رویارویی با نمایش مفصل Gears 5 و رونمایی از تاریخ انتشار دقیق آن هستند. چرا که در وضعیت فعلی، همه‌ی ما فقط و فقط از این اطلاع داریم که بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. استودیو The Coalition که با Gears of War 4 مسیری قابل قبول اما آشنا را پشت سر گذاشت و به ادعای سرانش، اکنون مشغول سخت کار کردن روی Gears 5 برای رساندن آن به حد انتظارات مخاطبانش است، این‌بار بیشتر از همیشه زیر ذره‌بین برده خواهد شد. چرا که Gears 5 عملا میزان گستردگی، تازگی و امکان دوام آوردن و درخشش مجموعه در سال‌های آینده را نیز به همگان نشان می‌دهد و دیگر تقریبا منتقدان و مخاطبان از آن به شکلی یکسان، انتظار انجام بهترین کارهای قسمت‌های قبلی همراه‌با به سرانجام رساندن مواردی کاملا جدید و هیجان‌انگیز را دارند. این وسط، فعلا دل‌گرم‌کننده‌ترین خبر چیزی نیست جز انتشار اعلامیه‌ی رسمی The Coalition مبنی بر پایان کار آن‌ها برای به‌روزرسانی و تولید محتوای جدید برای Gears of War 4 و تمرکز مطلق همه‌ی اعضا روی عرضه‌ی Gears 5 در نزدیک‌ترین زمان. متن نوشته‌ی رسمی گفته‌شده را نیز می‌توانید همین‌جا مطالعه کنید:

با ۲۶۹ کاراکتر و ۲۸۳۴ پوشش متفاوت برای سلاح‌ها که همگی در دو سال و نیم گذشته به بازی Gears of War 4 اضافه شدند، این اثر بیشتر از تمامی قسمت‌های دیگر مجموعه خود، محتوا داشته است. اما اکنون زمان خداحافظی با ساخت Gear Packsها و محتواهای جدید مرتبط با شخصی‌سازی‌های بازیکنان در دنیای Gears 4، رسیده است. به این دلیل که حالا تمام تیم، تمرکز کامل خود را روی ساخت Gears 5 و تبدیل کردن آن به بهترین بازی ممکن گذاشته‌اند.

Gears 5

راد فرگوسن رئیس استودیوی جدیدی که قسمت‌های اصلی سری محبوب Gears of War را می‌آفریند، در رویدادی برگزارشده در سال گذشته گفته بود که او و تمام بازی‌سازان همراهش، باید خودشان را در جهان مجموعه‌ای پابرجا و شناخته‌شده، به اثبات برسانند. هدفی که باید بپذیریم تا به این‌جای کار، The Coalition به برآورده‌سازی کامل آن نزدیک و نزدیک‌تر شده است و اگر Gears 5 تمام نکات مثبت بازی قبلی را به مرحله‌ی بعدی ببرد و در تازگی هم کم نداشته باشد، عملا به‌صورت کامل محقق می‌شود.

راد فرگوسن (رئیس استودیوی The Coalition): یکی از موارد مرتبط با Gears of War 4 این بود که ما در زمان ساخت آن، استودیوی تازه‌ای بودیم که داشت این مجموعه را به بازار برمی‌گرداند. و ما حقیقتا احساس می‌کردیم که با ساخت آن بازی، باید خودمان را اثبات کنیم؛ از این نظر که توانایی ساخت یک Gears of War صحیح و درست‌وحسابی را داریم. برای همین نمی‌خواستیم دیوانه‌بازی دربیاوریم تا همه بگویند که نمی‌فهمند ما مشغول چه کاری هستیم یا چه بلایی بر سر مجموعه آورده‌ایم. یا یک بازی پرشده از تفاوت‌ها را ببیند و خیلی سریع استودیوی ما را قضاوت و کنند و بگویند که «این Gears of Warای نبود که می‌خواستیم».

هدف ما در ساخت Gears 4، بنا کردن دوباره‌ی مجموعه و شناساندن The Coalition به‌عنوان استودیویی معتبر بود. از راه رسیدن نتیجه‌ی کار هم مصادف با دریافت تحسین‌ها و عشق طرفداران شد. به همین خاطر فکر می‌کنیم آن بازی به هدفش رسید. پس حالا Gears 5، چیزی نیست جز اثری که شخصیت The Coalition را به جهان مجموعه می‌آورد. حالا ما قصد به سرانجام رسادن نوآوری‌های گوناگون را داریم. تغییراتی متعدد و دسته‌ای از ویژگی‌های هیجان‌آور که با موارد دیده‌شده در بازی‌های قبلی تفاوت زیادی دارند. اما در انتهای کار، Gears 5 حس‌وحال یکی دیگر از بازی‌های مجموعه‌ی Gears of War را نیز خواهد داشت.

بازی Gears 5، در تاریخی نامعلوم اما قرارگرفته درون سال ۲۰۱۹ میلادی و برای کامپیوترهای شخصی و Xbox One عرضه می‌شود. اثری که باید صبر کرد و دید در انتهای کار، تا چه‌اندازه موفقیت‌آمیز یا شکست‌خورده به نظر می‌رسد. هرچند که نمایش‌هایش تا حالا، همگی امیدوارکننده و جذاب ظاهر شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده