نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سریال Better Things برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه FX، ساخت فصل چهارم سریال Better Things (چیزهای بهتر) را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کرد.

تقریباً یک ماه پیش بود که فصل سوم سریال کمدی و درام Better Things (چیزهای بهتر) شبکه FX روی آنتن رفت و فصل سوم این سریال نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کرد و همین بازخورد مناسب از سوی منتقدان و بینندگان، سبب شد تا مسئولان این شبکه تصمیم به ادامهٔ پروژه بگیرند و در خبری که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده است، اعلام شد که سازندگان این سریال، چراغ سبز ساخت فصل چهارم را دریافت کرده‌اند.

سریال Better Things داستان سم فاکس با بازی پاملا ادلون را دنبال می‌کند که او به‌دنبال مقابله و کنار آمدن با افزایش مشکلات سه دخترش و همچنین مراقبت از مادر پیرش است؛ فرانکی، مکس و دوک، سه شخصیتی هستند که نقش دختر فاکس را دارند و در شهر لس آنجلس زندگی می‌کنند. شخصیت فاکس درگیری‌های زیادی در زندگی خود دارد و به ندرت پیش‌ می‌آید که وقتی برای خود و کمی خوشگذارنی بگذارد و نگه‌داری و مراقبت از دختران و مادرش را هدف اصلی خود قرار داده است.  

جان لندگراف، مدیر شبکه و همچنین مدیر استودیوهای FX در مورد سریال Better Things چنین گفته است:

به ندرت پیش می‌آید که سریالی این چنین با فضای کاملاً شخصی و پرداخته‌شده به زندگی فردی اشخاص خاص، ساخته شود و از طرفی سریال ساخته‌شده طوری باشد که همگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و حس‌وحال داستان و شخصیت‌ها را درک کنند از این لحاظ که خانواده، زندگی و نقش والدین را داشتن در زندگی مدرن چگونه است. بسیار هیجان‌زده‌ایم که ساخت این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است و بهتر از این نمی‌شود که باز هم با پاملا داستان را ادامه می‌دهیم و تیم فوق‌العادهٔ بازیگری سریال Better Things نیز در این فصل حضور دارند.

Better Things

پاملا ادلون نیز در رابطه با ساخت فصل چهارم سریال Better Things چنین گفت:

بسیار سپاسگزار، ممنون و البته هیجان‌زده‌ام که می‌توانم در فصلی دیگر از این سریال حضور داشته باشم و همکاری خلاقانهٔ خود را با تیم نترس FX ادامه دهم.

تاکنون سه فصل از سریال Better Things روی آنتن شبکه FX رفته است. فصل ابتدایی و فصل دوم ۱۰ قسمتی بودند و فصل سوم که یک ماه پیش روی آنتن رفت، در ۱۲ قسمت تولید و ساخته شده است. سریال Better Things در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای اولین‌بار روی آنتن FX رفت. لوئی سی.کی. و پاملا ادلون، خالقان این سریال هستند و بازیگرانی چون پاملا ادلون، میکی مدیسون، هانی الیگوود، الیویا ادوارد و سلیا آیمری، بازیگران اصلی مجموعهٔ تلویزیونی Better Things هستند.

سریال Better Things داستان سم فاکس با بازی پاملا ادلون را دنبال می‌کند که او به‌دنبال مقابله و کنار آمدن با افزایش مشکلات سه دخترش و همچنین مراقبت از مادر پیرش است

گفتنی است چندی پیش شبکه FX از تمدید سریال Atlanta خبر داد و به احتمال فراوان برایان تایری هنری در فصل سوم سریال Atlanta که در ۱۰ قسمت تولید می‌شود نیز حضور خواهد داشت. پیش‌تر طبق گفته مسئولان شبکه FX، قرار نبود شاهد فاصله ۱.۵ ساله بین فصل اول و دوم این سریال باشیم و تصمیم گرفته شده بود که فصل سوم سریال زودتر از آنچه که انتظارش می‌رود، تولید شود که به نظر این اتفاق نخواهد افتاد. انتظار می‌رود که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Atlanta نیز در ۱۰ قسمت تولید شود. سریال Atlanta داستان دو عموزاده را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا جای پای خود را در بین رپرهای معروف آتلانتا باز کنند تا شاید بتوانند سطح زندگی خود و خانواده‌هایشان را افزایش دهند و بهبود ببخشند. دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، گلاور به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نیز در سریال Atlanta حضور دارد. این سریال جوایز مختلفی را نیز از جوایز گلدن گلوب و اِمی دریافت کرده است.

در مورد فصل سوم سریال American Crime Story نیز احتمالاتی وجود دارد که شاید این سریال تأخیر داشته باشد. رایان مورفی، خالق این سریال، پیش‌تر صحبت‌هایی کرده بود که شاید فصل سوم American Crime Story از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش شود و اینکه سازندگان چندین ایده برای روایت داستانی فصل جدید دارند که هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است و تنها می‌دانیم که برخلاف صحبت‌های پیشین، داستان فصل جدید در مورد طوفان کاترینای سال ۲۰۰۵ نخواهد بود. اولین قسمت از آخرین فصل از این مجموعه تلویزیونی ۹ قسمتی که هر قسمت آن تقریباً و به‌طور میانگین ۵۰ دقیقه بود، در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۷ دی ماه ۱۳۹۶) در شبکه FX به‌طور رسمی پخش شد. فصل دوم این سریال در جریان برگزاری مراسم امسال انجمن تهیه کنندگان آمریکا، در بخش دیوید ال. وولپر: اهدای جایزه بهترین تهیه‌کننده فیلم‌ها یا سریال محدود، جایزه را از آن خود کرد. سریال American Crime Story یک مجموعهٔ تلویزیونی آنتولوژی است که توسط رایان مورفی ساخته شده است. فصل دوم این سریال، اتفاقات سال ۱۹۷۷ و بیشتر جریانات قتل طراح لباس معروف یعنی جانی ورساچه (با بازی ادگار رامیرز) به دست اندرو کونانان (با بازی دارن کریس) را حکایت می‌کند و مورد بررسی قرار می‌دهد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده