// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های اسفند 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازی های اندروید آخرین ماه امسال، بازی با‌کیفیت RAID: Shadow Legends و بازی معمایی pliq و شوتر اول شخص FRAG را معرفی کردیم و آثار دیگری در سبک‌های مختلف داشتیم. با زومجی همراه باشید.

آخرین ماه از سال ۹۷ چندی پیش به پایان رسید و به‌رسم هر ماه، در این مطلب سراغ بهترین بازی‌های اندروید و آیفون رایگان منتشر‌شده در این بازه خواهیم رفت. در ماه  اسفد شاهد انتشار آثار با‌کیفیتی مانند RAID: Shadow Legends و FRAG PRO SHOOTER بودیم . همچنین King Of Crabs، جدید‌ترین نسخه از سری اعتیادآور و رقابتی io هم در این ماه منتشر شده است و در مطلب نگاهی به آن هم داشته‌ایم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از استراتژی گرفته تا رانر و ورزشی در فهرست بهترین‌های اسفند هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. 

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

a life in music

A Life In Music

بخش داستانی بازی زیبای A Life in Music در مورد دختر و پسری به نام‌های سیلویا و آنتونی است که به‌صورت تصادفی در دبیرستان یکدیگر را ملاقات می‌کنند و به خاطر علاقه‌شان به موسیقی با هم آشنا می‌شوند. اتفاقات بازی از تابستان سال ۲۰۰۸ ریشه می‌گیرد‌ و این آشنایی به یک غم تراژیک تبدیل می‌شود که زندگی کاراکترهای بازی تا آخر عمر تحت تاثیر قرار‌ می‌دهد. داستان بازی A Life in Music با انتخاب‌های بازیکنان پیش می‌رود که این داستان از گستردگی خوبی نیز بهره برده است. بازی A Life in Music برای یک بازی موبایل از محتوای کافی برخوردار است و قرار است که اتفاقات آن در ۹ فصل روایت شوند. اما از آنجایی که A Life in Music یک بازی ریتمیک است، نمی‌توان منکر نقش پر رنگ موسیقی در تکامل این بازی شد. موسیقی‌های زیبا و تأثیرگذار، خط داستانی جذاب و واقع گرایانه درکنار طراحی‌های چشم نواز و خاص باعث شده تا A Life in Music به یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در ماه گذشته تبدیل شود.

دانلود بازی A Life in Music

Aero Attack: Retro Space Shooter

Aero Attack: Retro Space Shooter

Aero Attack: Retro Space Shooter یک بازی اکشن و casual  جدید برای گوشی‌های اندروید و آيفون است که توانسته به فهرست بهترین ‌بازی‌های اسفند ماه راه پیدا کند. بازیکنان در این بازی، در نقش باب (Bob) خلبان یک هواپیمای جنگی قرار می‌گیرند  تا بتوانند با هدایت او و عبور از موانع مختلف رکورد بالایی را ثبت کنند. گرافیک فانتزی و خاص، گیم‌پلی هیجان انگیز و کنترل‌های ساده باعث شده‌اند تا Aero Attack: Retro Space Shooter بک بازی با کیفیت نام بگیرد و در عین سادگی، به هدف خود که سرگرم کردن و گذران وقت است، نیز‌ برسد. به‌طور کلی در بازی حال و هوای قدیمی و نوستالژیک شیرینی برقرار است و طراحی‌‌ها و موسیقی متن جذاب بازی در این حال و هوا نقش بسیار پر رنگی را ایقا می‌کنند. بازی Aero Attack: Retro Space Shooter از فیزیک خوب و دقیق بهره‌ می‌برد و باتوجه‌به‌سادگی کنترل‌ها  بازیکنان می‌توانند باب را به سلامت از میان مانع‌ها مانند گاو‌ها، موجودات فضایی و دیگر موانع عبور دهند. همچنین قابلیت شخصی سازی در بازی بسیار خوب پیاده‌سازی شده است و هر بازیکن می‌تواند با هواپیمای شخصی سازی شده‌ی خودش به تجربه‌ی بازی بپردازد. مأموریت‌های روزانه و جمع آوری سکه برای آزادسازی هواپیما‌های جدید و آيتم‌های متنوع  از دیگر جزئیاتی هستند که Aero Attack: Retro Space Shooter را به یک بازی فانتزی جذاب تبدیل کرده‌اند.

دانلود بازی Aero Attack: Retro Space Shooter

Bullet League

Bullet League

Bullet League یک بازی جذاب بتل رویال است که دارای خصوصیات‌های جذاب و خاص خود است. طبق گفته‌ی سازندگان Bullet League اولین بازی بتل رویال دو بعدی و پلتفرمر است و این مسئله باعث شده تا بازی طرفداران خاص خود را پیدا کند. این بازی که یک تجربه‌ی آنلاین چند نفره است از گیم‌پلی و گان‌پلی جذابی برخوردار است که به‌نوعی نقطه قوت اصلی آن به شمار می‌رود. در بخش بصری نیز بازی دارای گرافیک خوب و طراحی‌های رنگارنگی است و برای یک بازی موبایل کاملا مناسب به نظر می‌رسد. باتوجه‌به اینکه Bullet League هنوز در ابتدای راه قرار دارد، شاید بسیاری از بازیکنان با مشکلاتی هنگام تجربه ی آن مواجه شوند که این موضوع به‌راحتی و با انتشار نسخه‌ی اصلی و آپدیت‌های جدید حل خواهد شد.

دانلود بازی Bullet League

downhill masters

Downhill Masters

یکی از بهترین بازی‌های ورزشی منتشر شده آخرین روزهای سال ۹۷، بازی Downhill Masters است که با گیم‌پلی هیجان انگیز و گرافیک فانتزی خود توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. Downhill Masters یک بازی ورزشی با محوریت مسابقات موتورسواری است که بازیکنان را با سه کاراکتر به نام‌های دویتو، ماری و استیو همراه می‌کند. بازیکنان در بازی Downhill Masters در قالب این سه کاراکتر سفر آن‌ها در راه تبدیل شدن از یک موتور سوار آماتور به یک قهرمان  جهانی را تجربه می‌کنند. درکنار گیم‌پلی جذاب و نفس گیر بازی، حالت‌های مختلف بازی کردن نیز در Downhill Masters گنجانده شده است تا تجربه‌ی بازی برای بازیکنان یکنواخت نشود و آن‌ها بتوانند با امتحان کردن بخش‌های مختلف مانند ساختن مسیر دلخواه خود، مسابقات آفلاین و آنلاین بازی، از تجربه‌ی Downhill Masters لذت ببرند. همچنین بازی Downhill Masters از گرافیک فانتزی و طراحی‌های زیبایی استفاده می‌کند که با حال و هوای فان و سرگرم کننده‌ی بازی به خوبی همخوانی دارد. کنترل‌های آسان و قابلیت تجربه کردن بازی در هر جایی به‌صورت آفلاین و آنلاین، باعث شده تا بازی Downhill Masters بتواند به یکی از بازی‌های خوب منتشر شده در ماه اسفند تبدیل شود.

دانلود بازی Downhill Masters

escape game

Esacpe Game: The Anthurium

Escape game: the Anthurium یکی از بازی‌های معمایی و رمزآلود فهرست بهترین بازی‌های ماه آخر زمستان است.بازی‌های Escape دیگر سبک جدیدی به حساب نمی‌آیند و شاهد انتشار بازی‌های بسیاری در این ژانر بوده‌ایم که برخی از آن‌ها بسیار خوب و موفق و برخی دیگر کمی ضعیف بوده‌اند. Escape game: the Anthurium اما یکی بازی‌های خوب این ژانر برای اندروید و آیفون به شمار می‌رود که بازیکنان را در یک خانه‌ی قدیمی متروک با سر نخ‌های محدود قرار می‌دهد و بازیکنان باید با هوش و دقت خود، راه خروج را پیدا کنند. بازیکنان در بازی Escape game: the Anthurium وقت خود را صرف پیدا کردن سر نخ‌های جدید، جمع آوری اشیا و آیتم‌های مختلف و سپس حل پازل‌های مکانیکی و محیطی مختلفی خواهند کرد. بازی Escape game: the Anthurium بسیاری از جزئیات مانند قابلیت Auto- Save و دوربین مناسب را به خوبی در بازی رعایت کرده تا بازیکنان یک تجربه‌ی یک دست و با کیفیت داشته باشند. این موضوع درکنار گرافیک واقع گرایانه‌ی بازی و سه موسیقی متن مخصوص، به حال و هوای مبهم و راز آلود بازی افزوده است تا بازیکنان از یک بازی خوش ساخت لذت ببرند. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی شده است و مشکلی در اجرای دستورها وجود ندارد. همچنین معماهای بازی از درجه سختی خوبی برخوردار هستند که باعث شده تا بازی Escape game: the Anthurium در عین جذابیت، چالش برانگیز نیز باشد.

دانلود بازی Escape game: the Anthurium

FRAG Pro Shooter

FRAG Pro Shooter

یکی از جذاب‌ترین و فانتزی‌ترین بازی‌های منتشر شده در آخرین ماه سال ۹۷، FRAG  است  که با گیم‌پلی سراسر اکشن و انیمیشن‌های فانتزی خود به یکی از بازی‌های پر طرفدار گوگل‌پلی و اپ‌استور تبدیل شده است. این بازی که بازیکنان در دوئل‌های جذاب و فانتزی قرار می‌دهد، یک بازی آنلاین چند نفره‌ی جذاب است. FRAG یک بازی شوتر اول شخص است که بازیکنان با ساخت تیم خود و جمع آوری کارت‌های مختلف و ارتقای آن‌ها باید به جنگ دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بروند. توجه به جزئیات بسیار دقیق در بازی باعث شده تاFRAG یک بازی حساس باشد و استراتژی و دقت بازیکنان در بازی، برنده هر نبرد را تعیین کند. بازیکنان باید با هدایت قهرمانان تحت کنترل خود به تیم حریف آسیب بزنند و با تعویض مرتب و رسیدگی به اوضاع هر قهرمان پیروز میدان لقب بگیرند. بیش از ۴۰ قهرمان در FRAG حضور دارند تا دست بازیکنان برای پیاده‌سازی افکار خود باز باشد و هر بازیکن بتواند آن طور که دلش می‌خواهد روند مبارزه را پیش ببرد. تنوع کاراکتر‌ها و قهرمانان فقط به ظاهر نیست و هرکدام دارای عملکرد و قدرت خاص خود می‌باشند. گرافیک رنگارنگ و انیمیشن‌های جذاب بازی از دیگر عواملی هستند که این بازی به یکی بازی‌های پرطرفدار این ماه تبدیل کرده‌اند.

دانلود بازی FRAG Pro Shoter

GRIT Platform Runner

GRIT Platform Runner

یکی از بازی‌های متفاوت و چالش برانگیز فهرست بهترین بازی‌های آخرین ماه سال ۹۷، یک بازی پلتفرم رانر بی‌انتها به نام GRIT است. شاید در نگاه اول طراحی‌های ساده و پیکسلی و استفاده از رنگ‌های تیره باعث شود تا پتانسیل بالای این بازی به چشم نیاید اما به محض یک بار تجربه، این بازی به یکی از جذاب‌ترین و چالش برانگیزترین بازی‌های بی‌انتها تبدیل می‌شود. بازی GRIT تنها از یک مرحله بسیار طولانی و سخت استفاده می‌کند. اما دیگر تفاوتی که بازی GRIT با سایر بازی‌های هم سبک خود دارد، وجود چک‌ پوینت‌هایی در بخش‌های متفاوت تک مرحله‌ی بازی است و بازیکنان دیگر در هر بار تجربه‌ی خود، بازی را از ابتدای آن آغاز نمی‌کنند. تم تاریک و استفاده از رنگ‌های تیره، حال و هوای خاصی به تجربه‌ی بازی داده است و این موضوع به خوبی با درجه‌ی سختی بازی هماهنگ است. این مسئله باعث نمی‌شود تا بازی از لحاظ تجربه‌ی بصری کم بگذارد و محیط‌های مختلفی در آن وجود دارد. کنترل‌های ساده، گرافیک پیکسلی و موسیقی متن ۸ بیتی تمام مواد اولیه یک تجربه‌ی نوستالژیک را برای بازیکنان تأمین می‌کند که آن‌ها از تجربه‌ کردن بازی GRIT  لذت ببرند.

دانلود بازی GRIT Platform Runner

jump rider

Jump Rider: Crazy Boat

نوبت به معرفی یکی دیگر از بازی‌های مفرح و شاد فهرست بهترین بازی‌های اسفند ۹۷ رسیده است. Jump Rider: Crazy Boat همانند اسمش یک تجربه دیوانه وار و جذاب از قایق رانی است تا بازیکنان را به خود سرگرم کند. این بازی جذاب که هم به‌صورت آفلاین و هم آنلاین برای بازیکنان در دسترس است، بازیکنان در کنترل یک قایق پرسرعت قرار می‌دهد و قدرت آن‌ها در پرش طولانی‌تر و طی مسافت بیشتر به چالش می‌کشد. کنترل‌های ساده و دقیق، گرافیک فانتزی و رنگارنگ لازمه‌ی بازی‌هایی مانند Jump Rider: Crazy Boat هستند که سازندگان این موضوع را به خوبی رعایت کرده‌اند. همچنین علاوه‌بر گیم‌پلی جذاب، تعداد زیادی قایق متنوع را در بازی گنجانده‌اند که بازی برای بازیکنان تکرار نشود. هرکدام از این قایق‌ها نیز قابلیت شخصی‌ سازی و ارتقایابی دارند که این امر، مسابقات و هر تلاش بازیکنان را جذاب‌تر و مهم‌تر از گذشته می‌کند. طراحی رنگارنگ محیط‌های بازی و انیمیشن‌های فانتزی بازی به اقبال عمومی آن کمک زیادی کرده است.به طور کلی Jump Rider: Crazy Boat یک بازی سبک ولی خوش ساخت و مفرح است که یک گزینه مناسب برای گذران اوقات تلف شده و انتظار به شمار می‌رود.

دانلود بازی Jump Rider: Crazy Boat

king of crabs

Kings Of Crabs

یکی دیگر از بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های این ماه، یک بازی io جذاب است که این سبک بازی‌ها امروزع بسیار پرطرفدار اند. King of Crabs یک بازی تمام آنلاین چند نفره است که در آن بازیکنان باید به بزرگ‌ترین خرچنگ هر مسابقه و سطح تبدیل شوند. تنوع انواع و گونه‌های خرچنگ در بازی بسیار جذاب است و بازیکنان می‌توانند با پیشرفت در بازی گونه‌های جدید را باز کنند. طبق گفته‌ی سازنده بازیکنان برای تجربه‌ی King of Crabs به یک اتصال دائمی اینترنت نیاز دارند تا بتوانند در مسابقات ۱۰۰ نفری King of Crabs شرکت کنند. کنترل‌های ساده و گیم‌پلی سراسر اکشن و هیجان King of Crabs باعث شده تا در مدت کوتاهی که بازی منتشر شده، بازیکنان زیادی آن را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. قابلیت شخصی سازی و ارتقای خرچنگ تحت کنترل بازیکنان، امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف از عواملی هستند که همواره King of Crabs را تازه و نو نگه می‌دارند و از یکنواخت شدن آن برای بازیکنان جلوگیری می‌کنند. حضور آیتم‌های متنوع برای شخصی سازی، سلاح‌های مختلف و محیط‌های جدید از دیگر نقاط قوت این بازی چند نفره‌ی رایگان هستند که باعث شده‌اند King of Crabs جز بهترین بازی‌های اسفند ماه باشد.

دانلود بازی King of Crabs

lifeafter

LifeAfter

LifeAfter یکی جذاب‌ترین بازی‌های منتشر در ماه گذشته به شمار می‌رود و در بخش‌های مختلف مثل گرافیک و گیم‌پلی عملکرد درجه یکی را از خود نشان داده است. این بازی در عین استفاده از کلیشه‌ی زامبی و دنیای آخرالزمانی، یک بازی خوش ساخت و خاص در پلتفرم موبایل به حساب می‌آید. توجه به جزئیات ریز و روند واقع گرایانه بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند نزدیک‌ترین تجربه ممکن به زندگی سخت در یک دنیای آخرالزمانی را در گوشی‌های هوشمند خود داشته باشند. این بازی رایگان برای iOS و اندروید به رایگان منتشر شده است و از همان ابتدای انتشار، به یکی از بازی‌های پرطرفدار تبدیل شده است. درکنار گیم‌پلی هیجان انگیز و پر جزئیات بازی، LifeAfter از گرافیکی زیبا بهره می‌برد که لذت تجربه بازی را چند برابر می‌کند. بازی LifeAfter از نقشه‌ی گسترده‌ای بهره می‌برد که تنوع خوبی از لحاظ محیطی دارد و هر منطقه ویژگی‌های خاص خود را دارد. همچنین کاراکترهای غیر قابل بازی نقش مهمی را در LifeAfter ایفا می‌کنند زیرا براساس انتخاب‌های بازیکنان، رفتار آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد و ممکن است دیگر فقط زامبی‌ها مشکل بازیکنان نباشند.

دانلود بازی LifeAfter

pliq

pliq: A Marvelous Puzzle Game

یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌هایی ک در ماه گذشته برای اندروید و آیفون منتشر شد، pliq است که با ترکیب دو سبک مختلف از بازی‌های پرطرفدار، یعنی تتریس و بازی‌های جور کردنی، یک بازی پازلی جذاب به وجود آمده است. pliq یک بازی جور کردنی بی انتهای رایگان است که با کنترل‌های ساده، توانسته جای خود را در میان دل بازیکنان زیادی باز کند. بازیکنان باید در pliq با تک‌ضربه (Tap) و کشیدن انگشت (Swipe) بلوک‌های رنگی‌ای که از بالا به صفحه وارد می‌شوند را باهم جور کنند. طراحی جذاب بازی باعث شده است تا بازیکنان بتوانند تا زمان زیادی را در بازی‌ بگذرانند و برای ثبت رکورد بالاتر تلاش کنند. افکت‌های صوتی و انیمیشن‌های جذاب بازی باعث شده تا جور کردن بلوک‌های رنگی بسیار جذاب‌تر و متفاوت‌تر از گذشته و دیگر بازی‌های هم سبک pliq است. کنترل‌های آسان و سبک بودن بازی درکنار گرافیک فانتزی و رنگارنگ بازی باعث شده‌اند تا این بازی به یکی از همه گیرترین و پرطرفدارترین بازی‌های ماه‌های اخیر در پلتفرم اندروید باشد.

دانلود بازی pliq: A Marvelous Puzle GAme

pocket mini golf

Pocket Mini Golf

یکی دیگر از بازی‌های ورزشی جذابی که در ماه گذشته منتشر شده، Pocket Mini Golf است که یه تجربه سرگرم کننده از ورزش جذاب و البته گران‌قیمت گلف است. بازی‌های شبیه‌ساز گلف در پلتفرم موبایل همواره جز پرطرفدارترین بازی‌ها بوده‌اند و سازندگان زیادی برای ساخت یک بازی مفرح و خوب در این سبک تلاش کرده‌اند. جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Vivid Games، Pocket Mini Golf است که یک بازی شاد و سرگرم کننده با کنترل‌های ساده است. در این سبک بازی‌ها، سادگی کنترل‌ها و گرافیک ساده و گیم‌پلی جذاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه در Pocket Mini Golf این مسئله به خوبی رعایت شده است. بازیکنان باید در Pocket Mini Golf با تنظیم شدت، زاویه و قوس بتوانند توپ را به درون سوراخ هدف هدایت کنند. البته این امر به‌سادگی گذشته نیست و بازیکنان باید از سد موانعی مانند رودخانه، آسیاب و آهن‌رباها بگذرند و در هنگام تنظیم ضربه، اثرات این موانع را در نظر بگیرند. مراحل جذاب و متفاوت بازی از طراحی‌های ساده و رنگارنگی بهره می‌برند و بازی تجربه‌ی بصری خوبی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

دانلود بازی Pocket Mini Golf

raid shadow legends

RAID: Shadow Legends

اکنون نوبت به معرفی یکی از بهترین‌ بازی‌های این فهرست یعنی RAID: Shadow Legends رسیده است زیرا این بازی  یکی از کامل‌ترین بازی‌های فهرست‌ از هر لحاظ به شمار می‌رود. RAID: Shadow Legends در تمامی بخش‌ها عملکردی خیره کننده از خود به جا گذاشته است و تجربه‌ی آن به تمام علاقه مندان بازی‌های نقش آفرینی و استراتژیک توصیه می‌شود. بازیکنان در این بازی باید تیمی قدرتمند از بین صدها قهرمان در ۱۶ دسته‌ی مختلف تشکیل دهند تا بتوانند در خط داستانی بازی و بخش آنلاین و PvP بازی با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. قهرمانان بازی تنوع بسیار خوبی دارند و بازیکنان می‌توانند براساس تفکر و استراتژی خود، به ساخت یک تیم قدرتمند بپردازند. گرافیک خیره کنده ی سه‌بعدی و سطح بالای بازی باعث شده تا گیم‌پلی هیجان انگیز آن خود را بهتر به نمایش بگذارد و بازیکنان از یک تجربه‌ی کامل لذت ببرند.

دانلود بازی RAID: Shadow Legends

res in pieces

Rest in Pieces

یکی از بازی‌های جذاب و متفاوت فهرست بهترین بازی‌های این ماه، Rest In Pieces است که با گیم‌پلی متفاوت و صد البته داستان خاص خود به این فهرست راه پیدا کرده است. بازیکنان در بازی Rest In Pieces باید با دقت فراوان مجسمه‌های شکستنی خاصی را از میان کابوس‌ها و ترس‌های متفاوتی عبور دهند تا بتوانند صاحب آن مجسمه را از خواب و کابوس بیدار کنند. گیم‌پلی بازی تجربه‌ی بسیار روان و خاصی است و از درجه‌ی سختی مناسبی بهره می‌برد. کوچک‌ترین برخورد این مجسمه‌ها با کابوس‌ها و ترس‌های در مسیر، به‌معنی شکستن آن مجسمه و سوختن بازیکن است. هر کدام از مراحل بازی دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود است که بازتاب‌گر خصوصیات فردی است که در حال کابوس دیدن است. به‌طور کلی Rest In Pieces دارای فلسفه‌ی خاص و جذابی است و تجربه ی آن به بازیکنان که به‌دنبال یک بازی متفاوت و خاص هیتند، توصیه می‌شود.

دانلود بازی Rest In Pieces

skylanders

Skylanders Ring Of Heroes

Skylanders™ Ring of Heroes جدیدترین نسخه‌ی سری بازی نقش آفرینی و استراتژیک Skylanders است که در اسفند ۹۷ برای اندروید و آیفون به‌طور رایگان منتشر شده است. این بازی یک اثر نقش آفرینی تیمی با مبارزات نوبتی است که از کاراکترهای محبوب دنیای Skylands استفاده می‌کند.  بازیکنان در این بازی جذاب وظیفه دارند تا از قهرمانان و کاراکترهای شرور این دنیا، یک تیم قدرتمند را تشکیل دهند تا در مقابل یک خطر جدید ایستادگی کنند. تنوع این کارت‌ها و کاراکترها به قدری زیاد است که هر بازیکن بتواند براساس استراتژی و طرز تفکر خود تیم خود را مدیریت کند. تعداد کارت‌ها و تنوع آن‌ها هم در بخش ظاهر و هم در بخش عملکرد، برای یک بازی استراتژیک و نقش آفرینی موبایل بسیار عالی است. علاوه‌بر بخش داستانی بازی که برای یک بازی موبایل خوب و کافی است، بخش‌های آنلاین و مبارزات بین بازیکنان مختلف در بازی وجود دارد که بازیکنان را برای ساخت تیمی قوی‌تر مشتاق می‌سازد. گرافیک بازی نیز برای یک بازی رایگان موبایلی بسیار خوب و سطح بالا است و بازیکنان در Skylanders™ Ring of Heroes با یک بازی کامل از لحاظ گیم‌پلی، داستان و گرافیک مواجه هستند.

دانلود بازی Skylanders™ Ring of Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده