// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه فوریه 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در فوریه سال ۲۰۱۹ بازی‌های جدیدی مانند Snakebird و Slydris 2 برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در دومین ماه از سال ۲۰۱۹ بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که از پازل‌های جذابی مانند G30 تا ماجراجویی‌های جانی بوناسرا (Johnny Bonasera) را شامل می شوند. با پشت سر گذاشتن ماه فوریه اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Arithmagic - Math Wizard Game

Arithmagic - Math Wizard Game

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون Arithmagic است که در آن بازیکنان در نقش یک شعبده باز که قدرت و توانایی‌اش حساب و کتاب کردن در سطح‌های بالا است، قرار می‌گیرند. این بازی که با برچسب قیمتی ۲.۹۹ دلار عرضه می‌شود، یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های دنیای گیمینگ در پلتفرم موبایل است. در Arithmagic برای شکست دادن غول‌ها و هیولا‌ها به شمشیر و اسلحه نیازی ندارید و برای گذشتن از نبرد‌های خطرناک بازی، فقط و فقط باید توانایی بالایی در انجام عملیات ریاضی داشته باشید. در این بازی‌ ۷۰ مرحله گنجانده شده است که در آن بازیکنان با بیش از ۱۰ نوع دشمن‌ در ۳ کلاس مختلف مواجه می‌شوند که برای شکست دادن هرکدام باید در بخشی از علم ریاضی و جبر وارد باشید. علاوه‌بر حالت نرمال بازی، حالت چالش (Challenge Mode) در بازی دیده می‌شود که در آن بازیکنان به نبرد‌های سریع و پشت هم می‌پردازند. همچین Relax Mode نیز در بازی وجود دارد که آن بدون محدودیت زمانی و با خیالی آسوده می‌توان به حل مسائل ریاضی پرداخت. این بازی برای سیستم‌عامل iOS حدود ۱۵۰ مگابایت حجم دارد که با توجه تعداد خوب مراحل بازی و گرافیک جذاب، نشان از بهینه‌سازی خوب بازی دارد.

دانلود بازی Arithmagic - Math Wizard Game

Beat Cop

Beat Cop

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی  11Bit Studios،بازی Beat Cop است که با الهام گرفتن از شوهای تلویزیونی دهه‌ی ۸۰ میلادی ساخته شده است. این استودیو که در کارنامه‌ی خود بازی زیبای This War Of Mine را دارد، بار دیگر توانسته یک بازی باکیفیت در سبک ماجراجویی و معمایی برای پلتفرم موبایل عرضه کند. در بازی Beat Cop، بازیکنان در نقش یک کاراگاه توانمند به نام جک کلی (Jack Kelly) قرار می‌گیرند که اکنون به خاطر اتهام به قتل از کار خود برکنار شده است. او که اکنون توسط دوستان و همکاران خودطرد شده است، باید یکه و تنها در دل شهر نیویورک به رمزگشایی حقیقت و پیدا کردن کسی که برای او پاپوش درست کرده است، بپردازد. در بازی بازیکنان با یک داستان غیر خطی مواجه‌اند که دارای چندین پایان مختلف است و علاوه‌بر خط داستانی اصلی بازی، بازیکنان با معماها و مشکلا روزمره‌ی مردم بروکلین نیز برخورد می‌کنند. این بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار عرضه شده است. این بازی البته از رده‌ی سنی +17 برخوردار است و لحن و زبان استفاده شده در آن، مناسب کودکان نیست و شوخی‌های بازی کاملا باتوجه به رده‌ی سنی بازی هماهنگ ‌است. بازیکنان می‌توانند با انتخاب مسیر دلخواه خودشان یک کاراگاه ساکت و مخفی باشند یا با استفاده از زور و توانایی مبارزه‌ی خود به حل معما‌ها و پازل‌های بازی بپردازند.

دانلود بازی Beat Cop

Devastator

Devastator

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آرکید فهرست بهترین‌بازی‌های این ماه، Devastator است که توسط Radian Games برای اندروید و iOS با قیمت ۰.۹۹ دلار عرضه شده است. البته این تنها بازی این سازنده در فهرست بهترین بازی‌های فوریه نیست اما دو تجربه‌ی کاملا متفاوت حساب می‌شوند.  Devastator  یک بازی جذاب و نئونی در سبک شوتر و اکشن است و یکی از چالش برانگیزترین تجربه‌های این سبک در پلتفرم موبایل به شمار می‌رود. بازیکنان در این بازی دشوار با ۵۰ موج از مرحله‌های متنوع و متفاوت روبه‌رو هستند که در این ۵۰ موج بیش از ۱۰ نوع دشمن متفاوت حضور دارند و بازیکنان برای ازبین‌بردن هرکدام از دشمنان باید از استراتژي خاصی استفاده کنند. موسیقی متن جذاب و انرژیک بازی به خوبی با ریتم تند اکشن بازی هماهنگ است و بازیکنان را برای رد کردن مراحل و نابودی دشمنان بسیار هایپ می‌کند. از طرفی طرح‌های مینیمال و نئونی بازی حس و حال خوبی به بازیکنان می‌دهد و نبرد‌های مختلف را از یکنواختی و تکراری شدن در می‌آورد. همچنین در بازی ۵ پاور-آپ و ۴ توانایی خاص در هر مرحله وجود دارد که می‌تواند در زمان نیاز به کار بازیکنان بیاید. باوجود اینکه بازی Devastator از کنترل‌های خوبی در صفحه‌های لمسی استفاده می‌کند، سازندگان به آن قابلیت پشتیبانی از گیم‌پد‌های MFi را افزوده‌اند که تجربه‌ی بازی را جدی تر از قبل می‌کند.

دانلود بازی Devastator

G30 - A Memory Maze

G30 - A Memory Maze

یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین بازی‌های فهرست بهترین‌بازی‌های پولی ماه فوریه، بازی G30 - a memory maze است که یک تجربه‌ی مینیمالیستی از معما‌های زیبا، جذاب و جدید خود را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی G30 که با قیمت ۳.۹۹ دلار و حجمی حدود ۸۵ مگابایت در اپ‌استور حضور دارد، از زیباترین طراحی‌های ممکن برای رساندن مفاهیم جذابی مانند خاطره و حافظه در زندگی انسان‌ها استفاده می‌کند. در بازی G30 تمامی مراحل به‌صورت دستی طراحی و نقاشی شده‌اند و حتی تماشای هر مرحله بسیار لذت بخش و واقعی است. بازی داستان شخصی را روایت می‌کند که به اختلال درکی و نوعی فراموشی دچار شده است. هر مرحله از بازی نمایان‌گر تلاش‌های این شخص برای به دست آوردن تصویری واضح از گذشته ی مبهم و گنگ خود است و این شخص تا قبل از اینکه بیماری تمام وجود او را فرا بگیرد، قصد استفاده از تمامی لحظات و خاطرات خود را دارد. گیم‌پلی جدید و روش ‌حل خاص هر معما در مراحل بازی اتفاق و نکته‌ی مثبت دیگری درباره‌ی G30 است که حل شدن هر مرحله و معما را لذت بخش‌تر از سایر بازی‌های مشابه آن می‌کند. در این بازی هیچ تایمر یا امتیاز و صفحه‌ی Game Overای دیده نمی‌شود و سازندگان تلاش کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند یک تجربه‌ی زیبا را در کمال آرامش داشته باشند.

دانلود بازی G30 - A Memory Maze

Johnny Bonasera 3

Johnny Bonasera 3

سومین قسمت از ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده "انتقام جانی بوناسرا" این ماه برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد که داستان تلاش جانی و دوستانش برای پیداکردن Hangar 19 پس از فرار کردن از زندان پلیس را روایت می‌کند.  این سری بازی که با طراحی‌ها و گرافیک کارتونی خود تجربه‌ی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای محسوب می‌شوند، از تنوع بالایی در بخش‌های مختلف گیم‌پلی برخوردار است. بازیکنان می‌توانند در این بازی با کاراکتر‌های مختلف دنیای بازی مانند دوستان جانی و موجودات فضایی به‌صورت‌های مختلف تعامل کنند. این قسمت از بازی برچسب قیمتی ۱.۹۹ دلاری دارد و می‌توان آن را از اپ‌استور با حجمی حدود ۱۶۵ مگابایت دانلود کرد. طبق گفته‌ی سازندگان قسمت چهارم این ماجراجویی نیز در دست ساخت قرار دارد و به‌زودی منتشر خواهد شد. Johnny Bonasera اصلا یک بازی جدی و منطقی نیست و یک تجربه‌ی شاد و خنده دار خواهد بود که در آن معما‌ها و دیالوگ‌ها هدفی جز نشاندن لبخند روی لبان بازیکنان ندارد.

دانلود بازی Johnny Bonasera 3

RPG Dimension Cross

RPG Dimension Cross

یکی گران‌ترین و در عین حال گسترده‌ترین بازی‌های فهرست این ماه، RPG Dimension Cross نام دارد که با حجمی حدود ۸۳۰ مگابایت، یکی پرجزئیات‌ترین و طولانی‌ترین بازی‌های این فهرست نیز به حساب می‌آید. این بازی که یک بازی نقش آفرینی ژاپنی در پلتفرم موبایل محسوب می‌شود، روایتی از تلاش انسان‌ها در آینده برای پیدا کرده راهی برای ادامه‌ی زندگی در سایر سیاره‌های ناشناخته است. همانند بسیار دیگر از بازی‌های هم سبک خود سازندگان این بازی در استودیوی Kotobuki Solution، بازی RPG Dimension Cross نیز یک بازی نقش آفرینی تخیلی است که در آن به جزئیات توجه بسیاری شده و در عین استفاده از یک خط داستانی ساده، بازی گسترده و بزرگی در پلتفرم موبایل محسوب می‌شود. در این بازی بازیکنان باید با استفاده از سفینه‌ی فضایی جدید خود که "زیرو" نام دارد، به یک ماجراجویی و تلاش برای یافتن راهی برای ادامه‌ی زندگی بشر در سیارات جدید و ناشناخته بروند. در این ماجراجویی، کایل و دیگر اعضای تیم سفینه، به یک سفینه‌ی عجیب می‌رسند که در خود راز‌ها و داستان‌های نهفته‌ی بسیاری دارد. این بازی از دنیای گسترده‌ و بزرگی برخوردار است که در کمتر بازی موبایلی شاهد آن هستیم.

دانلود بازی RPG Dimension Cross

Shuyan Saga: Comic Vol. 1

Shuyan Saga: Comic Vol. 1

Shuyan Saga یک بازی جذاب و زیبا برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است که بازیکنان در آن باتوجه‌به انتخاب‌های خود داستان یک کمیک زیبای چینی را پیش‌ خواهند برد. این قسمت از بازی‌های Shuyan Saga که خط داستانی خود را از گسترش یافتن بازی اصلی Shuyan Saga دریافت می‌کند که در آن شاهد ۱۳۵ صفحه‌ی کمیکی هستیم که توسط Daxiong به‌صورت دستی و واقعی طراحی و نقاشی شده است. این بازی را می‌توان یک کمیک تعاملی نامید که بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود، داستان آن را از نو روایت کنند. همچنین استفاده از یک موسیقی متن جذاب ارکسترایی به بازی حس و حالی حماسی و جذاب داده که بازیکنان را برای ادامه‌ی بازی تشویق می‌کند.

دانلود بازی Shuyan Saga: Comic Vol. 1

Slydris 2

Slydris 2

دیگر بازی‌ای که از استودیوی Radian Games به فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه فوریه راه پیدا کرده است، Slydris 2 است که یک بازسازی جذاب از بازی خاطره انگیز و نام آشنای TETRIS است. ایده‌ی کلی بازی Slydris 2 همان ایده‌ی بازی تتریس است که با هدایت بلوک‌ها با اشکال مختلف باید یک ردیف از بلوک‌ها را پر کرد و آن ردیف بلوک‌ پس از پر شدن ، از بین می‌رود. اما نکته‌ای Slydris 2 را از سایر بازی‌های مشابه خود جدا می‌کند، جنبه‌ی بصری زیبای آن است و طراحی‌های نئونی جذاب آن چشم هر بازیکنی را به خود خیره خواهد کرد. البته این بازی به‌سادگی همان بازی‌های قدیسمی نیست و درجه‌ی سختی بالای آن و شکل‌های جدیدی از بلوک‌ها کار بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده است. موسیقی‌های الکترونیک و Up Beat استفاده شده در بازی نیز بسیار جذاب هستند و با حال و هوای بازی و تجربه‌ی بصری آن همخوانی خوبی دارند. این بازی با قیمت ۱.۹۹ دلاری خود اثری جذاب و آرکید برای پلتفرم موبایل به حساب می‌آید که یک گزینه‌ی خوب برای استفاده در اوقات فراغت و تایم‌های انتظار است.

دانلود بازی Slydris 2

Snakebird Primer

Snakebird Primer

یکی دیگر از بازی‌های گران‌قیمت فهرست این ماه برترین‌ بازی‌های پولی، Snakebird Primer است که توسط Noumenon Games با قیمت ۷.۹۹ دلار عرضه شده است. این بازی که درواقع نسخه‌ی پیش درآمد برای بازی اصلی یعنی Snakebird محسوب می‌شود، دارای پازل‌های آسان‌تر در یک جزیره بزرگ‌تر است. جزیره بزرگ‌تر به‌معنی حضور مکان‌های بیشتر برای اکتشاف و گردش، پرنده‌ها و میوه‌های بیشتر و به‌طور خلاصه یک بازی بزرگ‌تر است. با وجود اینکه بازی دارای ظاهری کارتون گونه دارد و به نظر می‌رسد برای سنین پایین‌تر طراحی شده باشد، وقتی که بازیکنان با پازل‌های سخت‌تری برخورد می‌کنند همین مسئله باعث ایجاد چالش و استرس جذابی در بازیکنان می‌شود. البته معما‌های نسخه‌ی Primer نسبت به بازی اصلی ساده‌تر است اما بازهم در مراحل بالاتر به یک بازی چالش برانگیز تبدیل می‌شود. بازی Snakebird Primer با داشتن طراحی‌های ساده و گرافیکی رنگارنگ یک بازی خوب برای به چالش کشیدن قدرت تخیل و نحوه‌ی استفاده از اشکال هندسی به حساب می‌آید.

دانلود بازی Snakebird Primer

Star Traders: Frontiers

Star Traders: Frontiers

Star Traders: Frontiers نیز یک بازی گران‌قیمت در فهرست این ماه زومجی به حساب می‌آید اما به خوبی در حد و اندازه‌های یک بازی ۶.۹۹ دلاری ظاهر می‌شود. ST: Frontiers یک بازی استراتژی برای اندروید و آیفون است که در آن بازیکنان در نقش کاپیتان یک سفینه فضایی، به گشت‌و‌گذار و اکتشاق در یک جهان بزرگ و بی‌انتها می پردازند. تنوع انتخاب‌ها و قابلیت شخصی‌ سازی بالای این بازی یکی از جذاب‌ترین نکات آن به شمار می‌رود. بازیکنان می‌توانند سفینه و کادر آن را به‌طور دلخواه و مطابق با استراتژی و هدف خود شخصی سازی کنند. بازیکنان در این می‌توانند به یک Bounty Hunter فضایی تبدیل شوند که مأموریت‌ها و مراحل خطرناکی را برای پول پشت سر می‌گذارد یا یک دزد ترسناک بین سیاره‌ای که از سایر سفینه‌ها و سیاره‌ها دزدی می‌کند. در بازی ۲۶ شغل متفاوت وجود دارد که بازیکنان می‌توانند هر کدام از آن‌ها را بر عهده بگیرند و در آن به سطوح بالا برسند. توجه به جزئات در این بازی حرف اول را می‌زند و کوچک‌ترین بخش‌ها در استراتژی بازی و تصمیم‌ها در نتیجه‌ی نهایی و خروجی تاثیر گذار است. این بازی با بهینه‌سازی خوبی که در آن صورت گرفته حجمی حدود ۳۰۰ مگابایت دارد و یک تجربه‌ی درجه یک برای علاقه مندان به بازی‌های استراتژیک محسوب می‌شود.

دانلود بازی Star Traders: Frontiers

STAY

Stay

Stay یک بازی تعاملی دیگر با خط داستانی بسیار جذاب است که در ماه گذشته برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد. STAY یک بازی با گرافیک زیبای پیکسلی است که معما‌های زیادی را در دل خود جای داده است. داستان بازی قصه‌ی شخصی به نام کویین (Quinn) را تعریف می‌کند که به دلایل نامعلومی دزدیده شده و اکنون در اتاقی تاریک و تنها زندانی است. تنها راه ارتباطی کوین با دنیای خارج چت کردن ازطریق کامپیوتری در اتاق است که در آن سوی چت بازیکنان قرار دارند. بازیکنان در این بازی تنها راه ارتباطی کویین هستند و همین موضوع مسئولیت و جذابیت بازی را دو چندان کرده است. انتخاب‌ها و دیالوگ‌ها بازیکنان در بازی بر روحیات و میزان اعتماد کویین تاثیر گذار است و بازیکنان باید به نحوی برای او راه خروج پیدا کنند. اما نکته‌ای STAY را جذاب‌تر نیز می‌کند، یکسان بودن تایم دنیای بازی با تایم دنیای واثعی است. یعنی اگر ۳ ساعت در دنیای واقعی به سراغ بازی نروید، کویین سه ساعت در آن اتاق تنها خواهند ماند که این مسئله بعد جدیدی از احساسات را به بازی منتقل می‌کند. STAY یک خط داستانی پر پیچ و خم را روایت می‌کند که تجربه‌ی آن برای علاقه‌مندان این سبک بسیار لذت بخش خواهد بود.

دانلود بازی اندروید STAY

The Escapists 2: Pocket Breakout

The Escapists 2: Pocket Breakout

Escapists 2: Pocket Breakout یک تجربه‌ی سندباکس و استراتژی است که بازیکنان را با چالش نه چندان آسان فرار از زندان مواجه می‌کند. یکی از گسترده‌ترین بازی‌های این فهرست Escapist 2 است که در آن جزئیات در حد بسیار بالایی رعایت شده‌اند و چه در بخش تنوع گیم‌پلی و چه در بخش تنوع دنیای بازی بسیار غنی و پر محتوی ظاهر شده است. با وجود گرافیک پیکسلی بازی، تجربه‌ی برنامه‌ریزی قدم به قدم و تلاش برای فرار از ۵ زندان که هرکدام درجه‌ی سختی و افراد و نقشه‌ی خاص خود را دارند، بسیار لذت بخش و جذاب خواهد بود. زندگی کردن با قوانین زندان و تلاش و برنامه‌ریزی کردن برای فرار از آن چالش جذابی است که این بازی برای بازیکنان تدارک دیده است. بازیکنان پس از ساخت و شخصی سازی شخصیت خود در زندان‌های بازی قرار می‌گیرند و باید باتوجه‌به اتفاقات هر محیط از آن زندان بگریزند.

دانلود بازی The Escapists 2: Pocket Breakout

Thumper: Pocket Edition

Thumper: Pocket Edition

یکی از زیباترین و خوش صداترین بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های ماه فوریه Thumper است که در دسته‌بندی موسیقی اپ استور در رتبه‌ی نهم قرار دارد و از جمله‌ بازی‌های بخش  Editor's Choice است. یک بازی زیبا و جذاب که در آن بازیکنان در ۹ مرحله‌ی هیجان انگیز با کله‌ی بزرگ مکانیکی به مبارزه‌های ریتمیک می‌پردازند. جذاب‌ترین بخش این بازی درکنار گیم‌پلی هیجان انگیز، موسیقی‌های متن اورجینال و درجه‌ی یک آن است که بازیکنان را محو زیبایی خود خواهد کرد. همچنین حالت + نیز در بازی گنجانده شده تا بازیکنان یک تجربه‌ی سخت‌تر و سریع‌تر را داشته باشند و دقت و تمرکز خود را به چالش بکشند. طبق گفته‌ی سازندگان بازی در استودیوی Drool LLC بازی در هر دو حالت افقی و عمودی قابل تجربه است و با ۶۰ فریم در ثانیه روی گوشی‌‌های هوشمند اجرا می‌شود که تجربه‌ی روان و بی نقصی را به بازیکنان ارائه خواهد داد.

دانلود بازی Thumper: Pocket Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده