// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ثبت نام مسابقات قهرمانی کشور در بازی Tekken 7 شروع شد

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بازی Tekken 7 با نظارت انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور و به میزبانی مجموعه ورزش‌های الکترونیک ماموت، در شهر تهران برگزار خواهد شد.

هفته گذشته بود که با شروع سال جدید شاهد انتشار خبر ثبت‌نام مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 بودیم. طبق خبر منتشر شده قرار است این رویداد با نظارت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور و به میزبانی مجموعه PSArena شهر یزد برگزار شود و تمامی مراحل رویداد توسط داوران رسمی ورزش الکترونیک کشورمان نظارت و پیگیری خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۲۵ فروردین با مراجعه به سایت رسمی انجمن به‌صورت رایگان ثبت‌نام خود را تکمیل و در این رویداد شرکت کنند.

حال در خبری که جدیدا توسط انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک کشور منتشر شده است، علاقه‌مندان به بازی Tekken 7 نیز می‌توانند تا ۲۵ فروردین با مراجعه به پرتال ثبت‌نام مسابقات، برای مشخص کردن قهرمان ایران پیش قدم شوند. این رویداد در دو مرحله آنلاین و حضوری پیگیری می‌شود و بازیکنان برتر مرحله آنلاین بایستی با حضور در مجموعه ورزش‌های الکترونیک ماموت، واقع در شهر تهران، قهرمان کشور را مشخص کنند. مجموع جوایز رویداد به ارزش ۵ میلیون تومان است و زمان برگزاری از ۲۹ فروردین اعلام شده است که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که به مقام‌ آورندگان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات، علاوه‌بر گردن‌آویز (مدال) قهرمانی، حکم‌ قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اهدا خواهد شد.

این اولین حضور رسمی بانوان علاقه‌مند به ورزش الکترونیک در مسابقات رسمی مربوط‌به بازی Tekken 7 است

نکته مهم دیگر اینکه در ثبت‌نام این دوره از مسابقات تفکیک جنسیت اعلام نشده است و به‌گفته محمد کفاش یعقوبی، سرپرست انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک، بانوان هم می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. در زمان برگزاری مرحله اصلی مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان، یک رویداد جانبی برای بانوان علاقه‌مند به این رشته در نظر گرفته شده است که به‌صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

پیش از این شاهد برگزاری «دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد ۹۷» در رشته Counter Strike: Global Offensive بودیم که با حضور ۵۲ تیم پیگیری شد. هدف از برگزاری رویدادهای قهرمانی کشور تعیین رتبه‌بندی (Seed) مسابقات آینده و همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده