// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

یکی از بازیکنان Sekiro: Shadows Die Twice را در کمتر از یک ساعت تمام کرده است

تنها یک هفته از عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice می‌گذرد و یکی از بازیکنان توانسته است این بازی را در کمتر از یک ساعت تمام کند.

بازی‌های فرام سافتور (FromSoftware)، آثاری چالش‌برانگیز هستند و درجه‌سختی بازی به‌شکلی است که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. بااین‌حال کاربران و بازیکنانی که اهل تمام کردن سریع‌ بازی‌های ویدیویی هستند، نگاه ویژه‌ای که بازی‌های فرام سافتور دارند و سعی می‌کنند آن‌ها را در کمترین زمان ممکن تمام کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از بازیکنان بازی Sekiro: Shadows Die Twice توانسته است این بازی را در کمتر یک ساعت تمام کند. درواقع danflesh111 با رد شدن از تمامی دشمنان، مینی باس‌ها و تنها شکست دادن باس‌های اصلی که در طول داستان باید آن‌ها را شکست دهید، به‌سراغ پایان بد بازی رفته است که شورا (Shura) نام دارد. برای رسیدن به پایان بد بازی تنها کافی است تا اواسط داستان پیش‌رفته باشید و باتوجه‌به انتخابی که انجام می‌دهید، می‌توانید به‌سراغ پایان شورا یا سایر پایان‌های سکیرو بروید.

اگر علاقه‌مند به‌مشاهده‌ی گیم‌پلی این بازیکن هستید، می‌توانید از اینجا  ویدیو اسپیدران تقریبا ۵۱ دقیقه‌ای او را مشاهده کنید. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در هفته اول انتشارش توانست لقبم بازی پرفروش بریتانیا را از آن خود کند. همچنین زومجی نمره ۹ را به این بازی داده است. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده