// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Dreams اعلام شد

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Dreams در تاریخ ۲۷ فروردین ماه با قیمت ۳۰ دلار در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

Dreams را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران پلی استیشن 4 دانست. در جریان این بازی بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای آن، گیم‌پلی شخصی‌سازی شده خودشان را طراحی و تجربه کنند. همچنین می‌توانید از ساخته‌های سایر کاربران هم استفاده کنید یا ساخته‌ی خود را به اشتراک بگذارید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مدیا مولکول (Medial Molecule)، سازنده بازی دریمز، در وبسایت پلی استیشن اعلام کرده است که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه (۱۶ آوریل) نسخه Early Access بازی  Dreams عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این نسخه را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. البته اشاره کنم که نسخه دسترسی زودهنگام فاقد بخش داستانی است و تنها به ابزارهای ساخت و ساز و محتویات دیگر بازی اصلی خلاصه می‌شود. شوبان ردی، کارگردان استودیو مدیا مولکول، در این باره می‌گوید:

هسته‌ی اصلی بازی دریمز آماده است. موارد بسیار دیگری برای اضافه‌ شدن به بازی وجود دارند، اما برای شروع می‌خواهیم کاربران ساخته‌های خودشان را روی نمایشگر مشاهده کنند. همچنین با تمام ابزارهایی که در دسترسشان قرار می‌دهیم، بتوانند بازی، آهنگ یا داستان خودشان را به‌تصویر بکشند.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

نسخه دسترسی زودهنگام، تمامی ویژگی‌های بازی اصلی (نظیر داستان که بخش مهمی از محتویات اصلی را تشکیل می‌دهد) را در اختیار ندارد. بااین‌حال بازیکنان به‌تمامی ابزارها، بخش تمرین، بازی‌های آرکید و همچنین ساخته‌های سایر کاربران دسترسی خواهند داشت؛ البته ساخته‌هایی که در جریان فاز بتای بازی توسط کاربران ساخته‌شده‌اند. همچنین کاربران ارلی اکسس محتویات جدیدی را هم دریافت خواهند کرد.

دسترسی زودهنگام گزینه‌ی خوبی است تا کاربران ساخته‌ی مدیا مولکول را تجربه کنند و با بازخوردهای‌شان تیم سازنده را یاری دهند. شوبان ردی به این نکته هم اشاره کرده است که قصد دارد Dreams را به‌یک فضای مناسب برای گیمرها و سازندگان تبدیل کند. در انتها مشخص شده است که نسخه دسترسی زودهنگام تنها در آمریکا، کانادا و اروپا عرضه خواهد شد و خریداران در زمان عرضه‌ی نهایی بازی، نسخه نهایی را دریافت خواهند کرد.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه اصلی دریمز اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Dreams و ویژگی‌هایش چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده