// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Bulletstorm برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

در نمایشگاه Pax East، گیرباکس اعلام کرد که بازی Bulletstorm برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد.

Bulletstorm را می‌توان یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز و سرگرم کننده نسل هفتم دانست که نسخه ریمستر آن برای نسل هشتم هم منتشر شد. حال باتوجه‌به‌جدیدترین اخبار بازی، شرکت گیرباکس (Gearbox Software)، نسخه نینتندو سوییچ این بازی معرفی کرد تا کاربران کنسول هیبریدی نینتندو بتوانند تجربه‌ی جذاب و دلنشینی را کسب کنند.

درواقع Bulletstorm: Duke of Switch Edition نام نسخه‌ی مخصوص بولت‌استورم برای نینتندو سوییچ است که از نظر محتویات، تمامی محتویات نسخه Bulletstorm: Full Clip Edition را در خود جای داده است. به‌عبارتی کاربران Nintendo Switch با خرید Bulletstorm: Duke of Switch Edition تمامی بسته‌های الحاقی این بازی را هم دریافت خواهند کرد. همچنین می‌توانید بخش داستانی و کمپین بازی را هم با استفاده کاراکتر دوک نوکم تجربه کنید.

به‌نظر می‌رسد تیم سازنده از عملکرد این بازی رو نینتندو سوییچ بسیار راضی است و مشتاق تجربه‌ی کاربران و بازخوردشان هستند. متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است، اما گفته شده است که Bulletstorm: Duke of Switch Edition در اوایل تابستان عرضه خواهد شد. بااین‌حال باید منتظر اخبار آینده از این بازی و ویژگی‌هایش باشیم. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا Bulletstorm: Duke of Switch Edition می‌تواند کاربران نینتندو سوییچ را سرگرم کند؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده