نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصویر جدیدی از فصل ششم سریال Agents Of SHIELD منتشر شد

شبکه ABC و مارول به‌تازگی تصویر جدیدی از فصل ششم سریال Agents Of SHIELD را منتشر کرده‌اند که شاهد حضور بازیگران اصلی آن هستیم.

حدود یکی دو ماه پیش بود که اولین تریلر فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) منتشر شد که این تریلر نظریه‌ها و سوالات زیادی را در مورد اتفاقات این فصل ایجاد کرده است. علاوه‌بر این، در یک اتفاق غیر منتظره شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول از تمدید این سریال برای فصل هفتم خبر دادند که گفته می‌شود ممکن است فصل پایانی سریال Agents Of SHIELD باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فصل ششم این سریال منتشر شده است. در این تصویر شاهد بازگشت تمامی شخصیت‌های اصلی فصل پنجم سریال Agents Of SHIELD در فصل ششم آن هستیم که در این تصویر شخصیت‌هایی چون آلفونسو مکنزی (رئیس جدید شیلد)، دیزی جانسون، میلندا می، جما سیمونز، لئو فیتز، یویو و دیک حضور دارند و بار دیگر شاهد حضور مشکوک کلارک گرگ هستیم که هنوز نقش او در فصل ششم ماموران شیلد تایید نشده است و بسیاری اعتقاد دارند که او یک اسکرول است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Agents of SHIELD Season 6 Photo

مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر این، در فصل ششم سریال ماموران شیلد کلارک گرگ نیز حضور دارد که نقش او هنوز تایید نشده است. او نقش فیل کولسن را در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد و در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) شاهد بازگشت او نیز بودیم. اتفاقات این فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد.

فصل ششم سریال Agents Of SHIELD کوتاه‌تر از ۵ فصل است و تنها در ۱۳ قسمت تولید شده و پخش آن قرار است از ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۸) از شبکه ABC آغاز شود. وظیفه ساخت فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز مانند ۵ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده