// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

ورزشگاه تیم Philadelphia Fusion برای رشته های eSports بهره برداری خواهد شد

تیم Philadelphia Fusion ورزشگاه خصوص خود را در سال ۲۰۲۱ افتتاح خواهد کرد.

تیم Philadelphia Fusion، که جزو تیم‌های مطرح فصل جدید لیگ Overwatch، است اخیرا خبر ساختن یک ورزشگاه مخصوص رقابت‌‌های بازی‌های ویدیوی را منتشر کرده است. این ورزشگاه قرار است در سال ۲۰۲۱ میزبان بازی‌های تیم فیلادلفیا فیوژن باشد و ۳ هزار و پانصد نفر تماشاچی را در خود جای دهد. این ورزشگاه در جنوب فیلادلفیا و در همسایگی ورزشگاه‌های مربوط‌به رشته‌های فوتبال، بسکتبال، هاکی و بیسبال منطقه که میزبان رویداد‌های مهمی مانند NFL و NBA هستند، ساخته می‌شود و با نام Fusion Arena، به بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه Fusion Arena، با داشتن لابی مناسب، محل تمرین و امکانات لازم جهت پوشش تصویری و استریم کردن رقابت‌های eSports، به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بخش ورزش الکترونیک در نیم‌‌کره غربی معرفی خواهد شد. باتوجه‌به خبری که توسط شرکت‌های Cordish Cos و Comcast Spectacor، منتشر شده است، بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری برای ساخته شدن این مجموعه در نظر گرفته شده است.

مراحل ساخت و ساز ورزشگاه Philadelphia Fusion، از تابستان امسال شروع می‌شود. باتوجه‌به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ Overwatch، در فصل بعدی مسابقات که در سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد بایستی بازی‌های خود را در خانه برگزار کنند، این تیم بایستی قبل از آماده شدن ورزشگاه خود، محلی را برای برگزار کردن بازی‌های فصل بعدی انتخاب و معرفی کند.

تیم Philadelphia Fusion، یکی از چند تیم محدودی است که قصد ساختن یک ورزشگاه خصوصی برای بازی‌های خود را اعلام کرده است و احتمال می‌رود که در سال ۲۰۱۹ شاهد اخبار بیشتری در مورد ساخته شدن ورزشگاه‌ یا آرناهای مخصوص ورزش الکترونیک باشیم. این تیم در حال حاضر جزو چهار تیم برتر دومین فصل لیگ اورواچ است و در پایان مرحله اول رقابت‌های فصل جدید بعد از باختن در مقابل تیم San Francisco Shock در جایگاه چهارم قرار گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده