// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱

بازی Borderlands 3 رسما معرفی شد

در جریان رویداد Pax East و کنفرانس خبری گیرباکس، بازی Borderlands 3 رسما با انتشار یک تریلر زیبا معرفی شد.

دیروز بود که یک تیزر از سوی گیرباکس (Gearbox Software)، سازنده مجموعه Borderlands، منتشر شد که خبر از نسخه جدید این بازی می‌داد. همچنین اعلام شد که در جریان نمایشگاه Pax East و کنفرانس خبری گیرباکس، اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بازی Borderlands 3 با انتشار یک تریلر بسیار زیبا معرفی شد. در جریان تریلر منتشر شده شاهد کاراکترهای منفی و همچنین قهرمان‌های بازی هستیم. گفته شده است که این نسخه پنج سال در دست ساخت بوده است و از طرفی بیش از یک میلیارد اسلحه در بازی قرار دارد. از نظر داستانی هم به‌نظر می‌رسد بوردرلندز 3 ادامه‌ی نسخه‌ی دوم باشد.

اولین نسخه از بوردرلندز در سال ۲۰۰۹ روانه‌ی بازار شد و تا به امروز، نسخه‌های این مجموعه در کل ۲۶ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. کاربران زومجی با مراجعه به اینجا می‌توانند تریلر معرفی رسمی Borderlands 3 را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

همچنین گیرباکس جدا از معرفی نسخه سوم و همچنین ریمستر سایر نسخه‌های این مجموعه، بازی‌های دیگری را هم معرفی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به‌نسخه نینتندو سوییچ Bulletstorm با نام Bulletstorm: Duke of Switch اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده