نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

کاز هیرای به زودی بازنشسته و از سونی جدا می‌شود

کاز هیرای که سال گذشته از سمت مدیرعاملی سونی کناره‌گیری کرده بود، به زودی با این کمپانی خداحافظی می‌کند.

سال گذشته خبری منتشر شد که دوست‌داران کمپانی سونی و پلی استیشن را غافل‌گیر کرد؛ خبری مبنی بر کناره‌گیری کاز هیرای، مدیرعامل سونی از سمت خود در این کمپانی ژاپنی. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاز هیرای به زودی سونی را ترک خواهد کرد.

هیرای که پیش از این با استعفا از مدیرعاملی سونی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره کمپانی به کار در آن ادامه داده بود، قرار است از روز ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۸ خرداد ۱۳۹۸) از این مقام خود هم کناره‌گیری و با کمپانی سونی خداحافظی کند.

البته او این اطمینان را می‌دهد که همچنان به عنوان مشاور در کنار مسئولین سونی باشد و در صورت نیاز مشورت‌هایی به آن‌ها دهد، ولی دیگر سمت رسمی در کمپانی نخواهد داشت. کنیچیرو یوشیدا هم که از ماه آوریل سال قبل به عنوان مدیرعامل جدید سونی جایگزین هیرای شده بود، همچنان در این سمت باقی می‌ماند. هیرای در بیانیه خود می‌گوید:

از زمانی که هدایت کمپانی را به عنوان مدیرعامل سابق به دست آقای یوشیدا سپردم، به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره سونی مشغول به کار بودم و این فرصت را داشتم که مقدمات تغییراتی آرام را در سونی فراهم کنم و در عین حال در خدمت مدیران کمپانی هم باشم.

مطمئن هستم که همه اعضای سونی زیر نظر رهبری قدرتمند آقای یوشیدا کارها را به خوبی پیش خواهند برد و آماده هستند تا آینده‌ای روشن‌تر را برای کمپانی رقم بزنند.

در نهایت تصمیم گرفتم از سونی جدا شوم؛ کمپانی‌ای که در طول ۳۵ سال گذشته بخشی از زندگی من را تشکیل داده است. در اینجا دوست دارم صمیمی‌ترین سپاس و تشکر را از همه کارمندان سونی و سهام‌دارانی داشته باشم که در این سال‌ها پشتیبان من بودند.

کاز هیرای در سال ۲۰۱۲ جایگزین هاوارد استرینگر، مدیرعامل سابق سونی شده بود و پیش از آن هم به مدت شِش سال به عنوان جانشین کن کوتاراگی، رییس بخش بازی کمپانی سونی و برند پلی استیشن بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده