نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ پخش برنامه دورهمی تغییر کرد؛ پخش یک قسمت در نوروز 98

سید مصطفی احمدی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در مصاحبه‌ای تازه از وضعیت پخش این برنامه تلویزیونی صحبت کرده است.

پیش از آغاز عید نوروز 98 اعلام شد که برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در ایام عید پخش خواهد شد. همچنین قرار بود این برنامه تا ماه مبارک رمضان پخش شود. حال بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، سید مصطفی احمدی در مصاحبه‌ای با باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت پخش این برنامه تلویزیونی سخن گفته است. بنابر صحبت‌های احمدی برنامه «دورهمی» به دلیل طولانی شدن ساخت سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» فقط در روز سیزدهم فروردین روی آنتن خواهد رفت. فصل جدید این برنامه پس از پایان تولید سریال «هیولا» و استراحت مهران مدیری ساخته خواهد شد. سید مصطفی احمدی درباره وضعیت دورهمی 98 به شرح زیر گفت:

با اینکه قرار بود برنامه دورهمی در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود، با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال هیولا و ۱۷ قسمتی شدن آن، این برنامه فقط در سیزدهم فروردین، شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز طبیعت روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کننده «دورهمی» در ادامه درباره فصل جدید برنامه دورهمی گفت:

در تک قسمتی که هفته آینده پخش خواهد شد، تغییرات قابل توجه‌ای جز طراحی دکور نداریم و‌ انشاالله در سری جدید دورهمی پس از اتمام ساخت هیولا و استراحت مهران مدیری با طراحی جدید و تغییراتی بیشتر مهمان خانه‌ها خواهیم بود.

برنامه «دورهمی» یک برنامه گفتگومحور با اجرای مهران مدیری است. مهران مدیری در این برنامه با زبانی طنز و رویکردی انتقادی درباره مسائل مختلف صحبت می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های مصطفی احمدی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده