// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Cyber Shadow معرفی شد؛ سازنده Shovel Knight وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفت

استودیو Yacht Club Games، سازنده بازی Shovel Knight اعلام کرده است که این استودیو وظیفه انتشار بازی Cyber Shadow را بر عهده گرفته است.

اوایل ماه جاری استودیو Yacht Club Games که به واسطه ساخت یکی از برترین بازی‌های مستقل یعنی بازی Shovel Knight شناخته می‌شود، خبر از معرفی بازی جدیدی در رویداد PAX East داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ذکر شده بازی مورد بحث را در حالی معرفی کرده است که تنها به عنوان ناشر آن ایفای نقش خواهد کرد.

در این بازی که با نام بازی Cyber Shadow شناخته می‌شود و در سبک اکشن پلتفرمر ساخته شده است، به عنوان یک نینجا به نام شدو (Shadow) سفری در خرابه‌های Mekacity را آغاز می‌کنید. بازی مذکور نه تنها از جلوه‌های بصری هشت بیتی استفاده می‌کند، بلکه همانند این دسته از بازی‌های ویدیویی سخت و دشوار است. در کنار وفاداری به ریشه‌های آثار هشت بیتی، سازنده بازی Cyber Shadow از برخی تکنولوژی‌های مدرن برای بهبود جلوه‌های بصری بهره برده‌ است. استودیو Yacht Club Games از طریق کانال رسمی خود در وب سایت یوتیوب تریلر معرفی بازی مذکور را منتشر کرده است که در زیر آن را تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر معرفی، تصاویری از Cyber Shadow بازی منتشر شده است که در زیر قابل مشاهده هستند:

بازی Cyber Shadow

بازی Cyber Shadow

استودیو Yacht Club Games در رابطه با انتشار بازی Cyber Shadow اعلام کرده است که در حدود دو سال پیش این استودیو برای انتشار بازی با آرن هونزیکر، ملقب به MekaSkull مذاکره کرده است. در نهایت با پذیرفتن همکاری، استودیو مذکور وظایفی همچون پورت بازی روی پلتفرم‌های مختلف، بازار‌یابی و بررسی طراحی بازی را در شرایطی که MekaSkull در حال ساخت بازی است، بر عهده گرفت. بازی Cyber Shadow به همراه بازی‌های Shovel Knight Showdown و Shovel Knight: King of Cards در رویداد PAX East قابل بازی است.

بازی Cyber Shadow در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ با قیمت ۱۵ دلار عرضه خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده