نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مذاکره مارول با آنجلینا جولی برای حضور در فیلم The Eternals

آنجلینا جولی در حال انجام مذاکرات نهایی با مارول استودیو برای بازی در فیلم The Eternals است.

فیلم The Eternals (اترنالز)، یکی از فیلم‌های جدید مارول استودیو در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت. متیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، آن‌ها برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول استودیو در حل انجام مذاکرات نهایی با آنجلینا جولی، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Girl, Interrupted (دختر، ازهم‌گسیخته)، برای نقش آفرینی در یک نقش مهم در فیلم The Eternals است.

Eternals

در فیلم The Eternals قرار است شاهد معرفی گروه اترنالز و Deviants (دیویانتز) باشیم. داستان این فیلم میلیون‌ها سال قبل آغاز می‌‌شود که در آن سلستيالز (Celestials) در حال آزمایش ژنتیکی روی انسان‌ها هستند تا از آن‌ها افرادی با قدرت‌های فرابشری خلق کنند که قرار است در مقابل گروه شرور Deviants قرار بگیرند. علاوه‌بر این، دو گروه اترنالز و دیویانتز قرار است با یکدیگر مبارزه کنند تا مشخص شود کدامیک گروه و نژاد برتر و نهایی هستند. همچنین در فیلم The Eternals شاهد داستان عاشقانه بین ایکاریس که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است و سرسی که دوست دارد در میان انسان‌ها زندگی کند، نیز خواهیم بود. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش جولی در این فیلم منتشر نشده، اما مراحل استخدام بازیگران این فیلم نیز آغاز شده است و انتظار می‌رود اخبار بیشتری طی هفته‌های آینده از آن منتشر شود.

فیلم The Eternals قرار نیست اولین تجربه جولی برای بازی در یک فیلم ابرقهرمانی باشد و او پیش از این در فیلم Wanted (تحت تعقیب) که فیلمی اقتباس شده از کامیک‌های مارک میلار است، به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین جولی در حال همکاری با شرکت والت دیزنی در فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) نیز است که این فیلم امسال اکران خواهد شد. فیلم Come Away دیگر فیلم جدیدی است که جولی در آن به ایفای نقش پرداخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده