نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵

پوستر و تصویری از شخصیت‌های فیلم Star Wars: Episode IX منتشر شد

به‌تازگی پوستر و تصویری منتشر شده که گفته می‌شود به فیلم Star Wars: Episode IX تعلق دارد که در آن شاهد یک نگاه کلی از این فیلم هستیم.

بهمن سال گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود 9) به پایان رسید و این فیلم اکنون وارد مراحل پس از تولید شده است. همچنین قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) قرار است در مراسم جشن جنگ ستارگان نیز حضور داشته باشد که انتظار می‌رود در طول پنل آن از نام رسمی فیلم رونمایی و اولین تریلر آن نیز منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و تصویری از این فیلم فاش شده است. به نقل از MakingStarWars، به نظر می‌رسد که اولین پوستر فیلم Star Wars: Episode IX فاش شده که در این پوستر شاهد یک نمای کلی از شخصیت‌های این مجموعه با ظاهری جدید هستیم که درکنار آن شوالیه‌های رن نیز دیده می‌شوند. علاوه‌بر این، C-3PO با سلاح باوکستر و کمبربند مشابه چویی قابل مشاهده است و همچنین شخصیت‌های جدیدی نیز در این تصویر دیده می‌شوند. علاوه‌بر این، یک نمای کلی از ظاهر جدید ری و فین نیز قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Star Wars: Episode IX

علاوه‌بر این پوستر، تصویری از شخصیت‌های فیلم Star Wars: Episode IX نیز منتشر شده است که در این تصویر، شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل لاندو، چوباکا، ری، پو و فین و دو شخصیت جدید زوری و جانا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

Star Wars: Episode IX

همچنین برخی از بازیگران فیلم Star Wars: Episode IX از جمله مارک همیل، به این تصویر و پوستر واکنش‌ نشان داده‌اند و گفته‌اند که این تصاویر واقعی نیستند و توسط طرفداران طراحی و منتشر شده‌اند. بااین‌حال، در گذشته و در مورد فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم که درنهایت مشخص شد تصاویر منتشر شده واقعی هستند و شاهد استفاده از این تصاویر در محصولات تجاری بودیم، اما تاکنون لوکاس فیلم یا والت دیزنی واکنشی به این تصاویر نداشته‌اند. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مت اسمیت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: Episode IX به کارگردانی  جی جی آبرامز، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده