// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های هفته اول فروردین 1398 برای اندروید

با آغاز سال جدید، در اولین هفته از سال ۹۸، وارد سرزمین جادویی Skylands شوید و با چند بازی چالش‌ برانگیز، ساعت‌ها خود را مشغول کنید. با زومجی همراه باشید.

در اولین هفته از سال ۹۸، مثل روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته، بازی بازی اندروید و آیفون Skylanders: Ring of Heroes را معرفی کردیم که این مجموعه محبوب را به تلفن‌های همراه آورده است. از سویی دیگر، اگر به چالش کشیده شدن علاقه دارید، بازی Balls Break Blocks را معرفی کردیم که می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

Skylanders: Ring Of Heroes

Skylanders: Ring Of Heroes

شرکت اکتیویژن این‌بار با همکاری استودیو com2uS، مجموعه Skylanders را به پلتفرم موبایل آورده است و با بازی Skylanders: Ring of Heroes، دارندگان گوشی‌های هوشمند را وارد ماجراجویی‌های سرزمین Skylands کرده است. شخصیت‌های اصلی این بازی را اسباب‌بازی‌ها و فیگورهای مختلف تشکیل می‌دهند که باید از به تحقق رسیدن نقشه‌های شوم شخصیتی به‌نام Kaos جلوگیری کنند. بازی با المان‌های استراتژی، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک تیم از Skylanderها تشکیل دهند و با انتخاب صحیح Skill هر یک از آن‌ها، برای حملات خود طرح‌ریزی کنند. گرافیک بازی از جلوه‌های بصری قابل قبولی برخوردار است که برای پلتفرم موبایل به‌خوبی بهینه‌سازی شده است. اگر دوست دارید در تلفن‌های همراه خود یک بازی سرگرم‌کننده با المان‌های استراتژی را تجربه کنید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور یا پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Skylanders: Ring Of Heroes

Row Row

Row Row

دومین بازی هفته به یک بازی بسیار ساده و در عین حال خلاقانه مربوط می‌شود که توسط استودیو Part Time Monkey برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده شده است. در این بازی بازیکنان باید هدایت قایق‌های کانو و کایاک را در رودخانه‌های خروشان و آب‌های آزاد به‌عهده بگیرند. کنترل بازی تنها با لمس دو سمت صفحه‌نمایش موبایل انجام می‌گیرد و می‌توان به‌سادگی قلق آن را به‌دست آورد. در حال حاضر ۲۰ مرحله جذاب با بیش از ۱۰ نوع قایق مختلف در Row Row گنجانده شده است تا بازیکنان را با چالش‌های گوناگون خود، سرگرم کند. محیط‌های بازی هم به‌نوبه خود از تنوع کافی برخوردار هستند و سازندگان با قراردادن مکان‌هایی همانند آتشفشان، جنگل و آب و هوای زمستانی، سعی کرده‌اند تا بازی را از یکنواختی خارج کنند. همچنین موسیقی‌های استفاده شده در بازی، هماهنگ با گیم‌پلی آن هستند که البته بازیکنان می‌توانند به سلیقه خود موسیقی یا صداگذاری انجام شده بازی را قطع کرده و به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. در مجموع اگر می‌خواهید در زمان‌های بیکاری با تلفن همراه خود سرگرم شوید و وقتی را با یک بازی سرگرم‌کننده سپری کنید، Row Row می‌تواند انتخاب شما باشد.

دانلود بازی Row Row

QubeTown

QubeTown

بازی بعدی این فهرست، یک بازی استراتژی است که بازیکنان در آن باید به شهرسازی بپردازند. QubeTown یک بازی شهرسازی و استراتژی از استودیو کره‌ای Webzen Inc است که بازیکنان را در نقش یک شخصیت مکعبی‌شکل قرار می‌دهد که طی اتفاقاتی تبدیل به حاکم جدید سرزمین خود می‌شود و حالا وظیفه دارد با توسعه سرزمین فانتزی خود، از حمله غول‌ها جلوگیری کنند. در بازی بخش‌های آموزشی مختلفی قرار داده شده است تا بازیکنان نحوه گسترش زمین کشاورزی، ایجاد بخش دامداری و موارد این چنینی را یاد بگیرند. همچنین از اهدف اصلی بازیکنان در این بازی، جذب شهروندان و ارتقای سطح خود است. بازیکنان با انجام این کار، XP دریافت می‌کنند و با افزایش سطح خود می‌توانند ساختمان‌های جدید بسازند و امنیت دهکده خود را افزایش دهند. اگر به بازی‌های شهرسازی موبایل علاقه دارید، QubeTown را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون QubeTown 

Balls Break Blocks

Balls Break Blocks

Balls Break Blocks یک بازی آرکید است که توسط استودیو Gosiha Pte. Ltd برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون توسعه داده شده است. هدف شما در این بازی، عبور توپ از بین بلوک‌ها و کسب ستاره است. مکانیزم بازی به‌صورتی است که در آن با جمع‌آوری ستاره‌ها، عددی درکنار توپ‌تان نوشته می‌شود که با برخورد با بلوک‌هایی با اعداد مشخص، از مقدار آن کم می‌شود و اگر برخوردهای‌تان از تعداد ستاره‌هایی که کسب کرده‌اید، بیشتر شود، خواهید سوخت. تجربه این بازی شاید در نگاه اول مشکل و طاقت‌فرسا به‌نظر برسد، اما چالش‌های آن می‌تواند برای‌تان به‌همان اندازه لذت‌بخش باشد و شما را ساعت‌ها مشغول خود نگه دارد. بازی از محیط ساده‌ای تشکیل شده است که در فضا جریان دارد و درکنار آن سازندگان برای ایجاد تنوع، یک فروشگاه در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان با کسب امتیاز، توپ‌های بیشتری خریداری کنند. اگر به‌دنبال یک بازی چالش‌برانگیز و رایگان می‌گردید، Balls Break Blocks می‌تواند به‌خوبی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Balls Break Blocks

PONGIS

PONGIS

بازی موبایل PONGIS یک اثر اعتیادآور از استودیو Pongis Games است که با ارائه یک گیم‌پلی بسیار ساده، این‌بار پونگی‌ها را در یک رقابت فوتبال دونفره قرار می‌‌دهد. گیم‌پلی بازی در عین سادگی در نوع خود چالش‌های فراوانی را به‌همراه دارد و بازیکنان باید با افزایش مهارت شوت زدن و با برنامه‌ریزری حرکات خود، به گل برسند. پونگی‌ها با یک‌بار ضربه زدن روی هر نقطه از صفحه بازی به آن‌جا منتقل می‌شوند و با دومین ضربه سرعت می‌گیرند. همچنین بازیکنان می‌توانند با با کشیدن انگشت خود روی صفحه مسیر حرکت پونگی‌ها را هم تعیین کنند و توپ را با نشانه‌روی بهتری شوت کنند. در بازی PONGIS آیتم‌های مختلفی قرار داده شده است و بازیکنان می‌توانند تیم خود را از بین ۲۵ لیگ معتبر اروپایی و تیم‌های جام جهانی انتخاب کنند. هوش مصنوعی حریف در بازی بسیار عالی از آب درآمده است و با افزایش لول شما در بازی، قوی‌تر می‌شود. گل زدن در بازی PONGIS کار ساده‌ای نیست و این بازی با وجود سادگی تمام می‌تواند تا مدت‌ها برای بازیکنان چالش برانگیز باشد. POGNIS را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی PONGIS

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده