نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

رضا عطاران از وضعیت مالی خود در سینمای ایران می‌گوید

رضا عطاران، بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران درباره جایگاه مالی خود در سینمای ایران صحبت کرده است.

رضا عطاران یکی از معروف‌ترین و البته پول‌سازترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران است. این بازیگر به تازگی در فیلم «هزارپا» بازی کرده است و این فیلم سینمایی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، رضا عطاران در مصاحبه‌ای با مجله فیلم درباره جایگاه خود و درآمدش در سینمای ایران صحبت کرده است. این بازیگر در خلال صحبت‌هایش از ورود پول‌های مشکوک به سینما نیز گفته است. رضا عطاران درباره ورود پول‌های کثیف به سینمای ایران به شرح زیر گفته است:

دوست دارم برکت روی سفره سینما به شکل سالم بیاید و به شکلی که دوست داشته باشیم و مشغله فکری پیدا نکنیم که این کسی که آمد این سرمایه را آورد از کجا آورد و مشکلاتی که جدیدا دارد ایجاد می‌شود پیش نیاید.

عطاران در ادامه از دستمزد خود در سینما گفت:

معمولا دستمزد برای من اصلا مسئله مهمی نبوده اما در این چند وقت مهم شده و هرجایی احساس می‌کنم دارند پیشنهاد مالی بالایی می‌دهند نمی‌روم و نمونه‌هایش هست و بچه‌های سینما می‌دانند. فیلمی بوده که احساس کردم پولش بیشتر از حق من است و ممکن است پشت پرده یا در جوانب چیزهایی باشد که ما بی‌خبر باشیم و دیگر بهش فکر نمی‌کنم و قطعا می‌گویم نه و دیدم بعدش چه اتفاقی می‌افتد. یکسری کار به صورت اتفاقی نرفتم و دیدم پشت سر کار چه حرف‌هایی زده شده. خدا را شکر زندگی‌ام می‌چرخد و امیدوارم همینجوری بچرخد.

رضا عطاران

رضا عطاران در ادامه با تاکید بر اینکه گران‌ترین بازیگر سینمای ایران نیست اضافه کرد:

واقعا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران نیستم. قراردادهایم هست. و دوست ندارم باشم و بدم می‌آید جایی که پول زیاد هست بروم. با این شرایط مملکت از این نوع پروژه‌ها می‌ترسم. من کنار شما می‌نشینم یک تصویر می‌گیرم؛ از کجا بدانم چهار سال بعد شما یک اختلاس نکردید؟ من به اندازه کافی توانستم به خانواده‌ام کمک کنم و خودم را راضی نگه دارم.

بازیگر سریال‌هایی مانند «ساعت خوش» و «بزنگاه» از رکوردهای فیلم‌هایی که بازی کرده گفت:

این رکوردها را مردم دارند می‌زنند و اگر مردم [به سینما] نروند اصلا همچین اتفاقی نمی‌افتد. من نه تابه‌حال رکوردی زدم نه از این به بعد می‌زنم. مردم با وجود شرایط ویژه‌ای که در مملکت هست همچنان از نظرشان فرهنگ و آدم فرهنگی مهم هست و امیدوارم همینجوری بماند.

رضا عطاران در نهایت نیز درباره رابطه‌اش با مردم به شرح زیر صحبت کرد:

نمی‌خواهم بگویم یک رسالتی وجود دارد اما به خودم خوش می‌گذرد وقتی با مردم حرف می‌زنم. وقتی یکسری، مشکلاتی که به داداش و خانمشان نمی‌گویند می‌آیند به من می‌گویند خیلی حال می‌کنم.

رضا عطاران از بازیگران مشهور سینمای ایران است که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «نهنگ عنبر»، «نهنگ عنبر: سلکشن رویا»، «هزارپا» و سریال‌هایی مانند «خانه به دوش» و «متهم گریخت» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده