نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

تصویر جدید فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw با محوریت ادریس البا

تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw منتشر شده است که در آن شاهد حضور ادریس البا با شعله‌افکن هستیم.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) اولین قسمت فرعی و اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است که تابستان امسال روی پرده‌های سینما خواهد رفت و بهمن سال گذشته نیز اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شد که این تریلر دید بهتری از اتفاقات این فیلم را به ما ارائه داده است. در این تریلر شاهد معرفی کامل از شخصیت بریکستون با بازی ادریس البا، بودیم که در واقع شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) است. او مامور سابق MI6 است که تغییر ژنتیکی سایبری نیز داده شده و رهبری یک گروه جنایتکار را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شده است. دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز، تصویر جدیدی از فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت بریکستون لور با بازی ادریس البا را با یک شعله‌افکن بزرگ مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

اگرچه در تریلر اول فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw شاهد ضد ضربه بودن بریکستون بودیم، اما به نظر می‌رسد که او قرار است از وسایل مرگباری مثل شعله‌افکن نیز استفاده کند که احتمالا باید شاهد صحنه‌های اکشن و مبارزات تن به تن بیشتر در این فیلم باشیم. دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش هتی شاو، ادریس البا در نقش بریکستون، ایزا گونزالس در نقش مادام ام، هلن میرن در نقش مگدالن شاو، رومن رینز در نقش دوک هابز، کلیف کرتیس، جان تویی، استفانی فوگت و ادی مارسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw برای اکران در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده