// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Outer Wilds و دو بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند

در جریان رویداد مربوط به بازی‌های مستقل ایکس‌باکس، سه بازی Outer Wilds، Killer Queen Black و Blazing Chrome به‌سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند.

به‌تازگی یک رویداد از سمت مایکروسافت با نام ID@Xbox برگزار شد که در جریان آن بازی‌های آینده سرویس Xbox Game Pass اعلام شدند. همچنین مشخص شد که در نمایشگاه Pax East کدام بازی‌ها قابل بازی خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سه‌بازی Outer Wilds، Killer Queen Black و Blazing Chrome در روز عرضه در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت و اگر اشتراک این سرویس را خریداری کرده باشید، بدون پرداخت هزینه و به‌صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. Killer Queen Black یک بازی آرکید چندنفره است که تا سقف هشت بازیکن را در خود جای می‌دهد. این درحالی است که Outer Wilds یک بازی جهان باز است که باید در جهان بازی به‌گشت‌وگذار بپردازید و اسرار جدید را کشف کنید. ازاین‌رو قادر به‌ انجام چالش‌های مختلفی خواهید بود.

Blazing Chrome هم یک بازی تیراندازی سبک Run & Gun است. دو بازی اول در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما هنوز تاریخ انتشاری برای بلیزینگ کروم در نظر گرفته نشده است. در ادامه بازی‌های قابل بازی در نمایشگاه Pax East هم معرفی شدند که در تاریخ هشت فروردین ماه (۲۸ مارس) برگزار می‌شود.

کاربران با مراجعه به‌غرفه ایکس‌باکس، می‌توانند بازی‌های Void Bastards، Operencia: The Stolen Sun، Supermarket Shriek، The Good Life و Afterparty را تجربه کنند. همچنین همانند سه‌بازی معرفی شده برای ایکس‌باکس گیم‌پس، بازی‌های قابل بازی نمایشگاه Pax East هم در روز عرضه در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده