نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

کارگردان جدید دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before معرفی شد؛ تایید بازگشت چند بازیگر دیگر

شبکه نتفلیکس کارگردان جدید دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before را معرفی کرد و از بازگشت بازیگران بیشتری در این فیلم خبر داد.

تابستان سال گذشته بود که فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر و با استقبال بسیار گسترده بینندگان این شبکه و منتقدان مواجه شد. در ادامه شبکه Netflix و کمپانی فیلمسازی Awesomeness Films که زیر مجموعه کمپانی پارامونت پیکچرز است، ساخت دنباله این فیلم را تایید کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before قرار است با کارگردان دیگری تولید و منتشر شود. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مایکل فیموگناری که پیش از این فیلمبرداری قسمت این فیلم را نیز بر عهده داشته بود، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before را بر عهده گرفته است.

مایکل فیموگناری

بدین ترتیب سوزان جانسون، کارگردان قسمت اول قرار نیست برای کارگردانی دنباله آن بازگردد. فیموگناری بیشتر برای فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، فیلم Ouija: Origin of Evil (ویجا: خاستگاه شیطان)، فیلم Gerald's Game (بازی جرالد)، فیلم Before I Wake (پیش از آن که بیدار شوم) و فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)، شناخته شده است. با این حال، جانسون به عنوان تهیه کننده اجرایی در دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before حضور خواهد داشت. جانسون در بیانیه منتشر شده، گفت:

کارگردانی فیلم To All the Boys I’ve Loved Before یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من بوده است و از تمامی طرفداران برای حمایت پرشور از این فیلم سپاسگزارم. با توجه به زمانبندی پروژه‌هایی که در آن حضور دارم، من نمی‌توانم کارگردانی دنباله این فیلم را بر عهده داشته باشم، اما به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارم تا داستان لارا جین را ادامه دهیم.

To All the Boys I

علاوه بر تایید حضور فیموگناری برای کارگردانی دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before، جنا پریش، بازیگر نقش مارگوت (خواهر بزرگ لارا جین)، آنا کتکارت، بازیگر نقش کیتی (خواهر کوچک لارا جین) و جان کوربت، بازیگر نقش دکتر کاوی (پدر لارا جین)، نیز با نتفلیکس برای بازگشت در این فیلم قرارداد همکاری امضا کرده‌اند که پیش از این بازگشت لانا کاندر، بازیگر نقش لارا جین و نوحا سنتینو، بازیگر نقش پیتر، در این فیلم تایید شده بود. فیلم To All the Boys I've Loved Before براساس رمان‌های سه‌گانه عاشقانه جنی هان تولید و منتشر شده است. این رمان‌های سه‌گانه داستان یک دختر نوجوان آمریکایی-کره‌ای به‌نام لارا جین را روایت می‌کند که رمان P.S. I Still Love You (پ.ن. من هنوز هم عاشقتم) و رمان Always and Forever, Lara Jean (همیشه و تا ابد، لارا جین) دو رمان دیگر هستند که انتظار می‌رود مانند فیلم اول، نام دنباله این فیلم نیز از نام رمان‌های آن گرفته شود. هان نیز در بیانیه منتشر شده گفت:

من خیلی هیجان زده و سپاسگزار هستم که می‌توانیم داستان لارا جین را ادامه دهیم. من فقط می‌دانم که مخاطبان قرار است بار دیگر درگیر داستان او شوند.

انتظار می‌رود دنباله فیلم To All the Boys I've Loved Before در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده