// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

چهارمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 رشته Dota 2 مشخص شد

بعد از تیم‌های Virtus Pro، Secret و Evil Geniuses، چهارمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019، مشخص شد.

تیم Vici Gaming، با صعود به فینال یازدهمین فصل رویداد DreamLeague، که با مجموع جوایز یک میلیون دلار در حال پیگیری است، چهارمین دعوت‌نامه مسابقات The International، بازی Dota 2، را دریافت کرد. این تیم تا به این لحظه نمایش قابل توجهی از خود ارائه داده است و با شکست تیم‌هایی مانند  PSG.LGD و Team Secret آن‌ها را به بخش بازنده‌ها فرستاده است. این تیم شب گذشته با کسب نتیجه ۲:۱ در مقابل تیم Fnatic که در بازی نیمه‌نهایی رخ داد به عنوان اولین فینالیست رویداد معرفی شد.

دانلود از آپارات

تیم Vici Gaming در حال حاضر با مجموع ۳ هزار و ۹۰۰ امتیاز DPC در جایگاه چهارم رنکینگ فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2، قرار گرفته است و در صورت کسب عنوان قهرمانی مسابقات DreamLeague به جایگاه سوم ارتقا پیدا می‌کند. در سمت دیگر تیم Fnatic با توجه به داشتن ۳ هزار و ۴۵۰ امتیاز DPC، نیازمند ۴۵۰ امتیاز دیگر است تا به جمع تیم‌های مرحله اصلی TI9 اضافه شود. در صورتی که بازیکنان Fnatic بتوانند در بازی نیمه‌نهایی مسابقات DreamLeague، که ساعت ۱۷:۰۰ امروز به وقت تهران برگزار می‌شود، تیم روسی Virtus Pro، را شکست دهند، به عنوان پنجمین تیم راه‌یافته به مسابقات The International 2019، معرفی خواهند شد.

تا به این لحظه چهار تیم Virtus Pro، Team Secret، Evil Geniuses و Vici Gaming دعوت‌نامه مستقیم رویداد TI9، را دریافت کرده‌اند و هشت تیم دیگر بایستی در چهار رویداد باقی مانده مربوط به Dota Pro Circuit که در هفته‌های آتی پیگیری خواهند شد، مشخص شوند. در نهمین فصل رویداد The International، دوازده تیم برتر بخش DPC، به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله اصلی را دریافت خواهند کرد و شش تیم دیگر با پیروزی در بخش مقدماتی مناطق مختلف راهی مرحله اصلی رویداد که برای اولین بار در شانگهای برگزار خواهد شد، می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده