// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

ویدیوی معرفی کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo منتشر شد

کمپانی نینتندو در قالب یک ویدیوی نسبتا طولانی به معرفی کیت واقعیت مجازی نینتندو لبو و ویژگی‌های آن پرداخته است.

مدتی پیش بود که شایعاتی مبنی بر ورود کمپانی Nintendo (نینتندو) به حوزه‌ی واقعیت مجازی به واسطه بلاگ Nintendo World Report منتشر شد. در نهایت با فاصله چند روزه نسبت به این خبر، کمپانی مذکور این شایعات را تایید و کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo را معرفی کرد. با این که اطلاعات بسیاری از این کیت مخابره شد، اما محتوای ویدیویی قابل توجهی از آن نمایش داده نشد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو ویدیویی از Nintendo Labo VR Kit منتشر کرده است که با کمک آن می‌توانید بیش از پیش با این کیت آشنا شوید.

در قالب این ویدیو هفت دقیقه‌ای با کمک یک گوینده بخش‌های مختلف و سرگرمی‌های متنوع کاردبورد عجیب و غریب کمپانی نینتندو نمایش داده می‌شوند. اولین موردی در ویدیوی معرفی کیت واقعیت مجازی نینتندو لبو به چشم می‌آید، عدم پشتیبانی آن از بند نگه دارنده و الزام نگه داشتن آن با دست است. این امر برعکس هدست‌های واقعیت مجازی چندان اهمیت ندارد؛ زیرا معمولا کاربران اقدام به استفاده از آن در کنار Toy-Con‌ها همچون Blaster می‌کنند. با استفاده از این Toy-Con می‌توانید یک بازی تیر‌اندازی با محوریت حمله فضایی‌ها و یک بازی دو‌نفره مشابه Hungry Hungry Hippos به نام Herd Happy Hippos را تجربه کنید.

دیگر Toy-Con کیت واقعیت مجازی نینتندو لبو که با نام Wind Pedal شناخته می‌شود، زمینه انجام بازی‌های متفاوتی را فراهم می‌کند. در این دسته از بازی‌ها لازم است روی یک پدال پا بگذارید تا شخصیت‌تان به هوا بپرد. Bird سومین Toy-Con کیت مذکور است که به کمک آن می‌توانید حس و حال یک پرنده را تجربه کنید. Toy-Con چهارمی که از سوی کمپانی نینتندو معرفی شده است، Elephant نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید طراحی سه‌بعدی انجام دهید یا پازل‌های موجود در بازی دیگری را تجربه کنید.

آخرین Toy-Con بدون شک توجه علاقه‌مندان به بازی Pokemon Snap را به خود جلب خواهد کرد. به واسطه این Toy-Con که با نام Camera شناخته می‌شود، می‌توانید از ماهی‌ها عکس بگیرید. پس از معرفی هر چهار Toy-Con، کمپانی نینتندو به سراغ VR Plaza شامل ۶۴ مینی‌گیم واقعیت مجازی می‌رود. در پایان بخش Garage VR نمایش داده می‌شود که در قالب آن می‌توانید مینی‌گیم‌های واقعیت مجازی خود را بسازید. ویدیوی معرفی کیت واقعیت مجازی نینتندو لبو را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارت

در کنار انتشار ویدیو، کمپانی نینتندو تصاویری از Nintendo Labo VR Kit منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده هستند:

نسخه کامل کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) و با قیمت ۸۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این نسخه Starter شامل بازی‌ها و Blaster با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید. خریداران این نسخه می‌توانند دیگر Toy-Con‌ها را در قالب دو بسته ۲۰ دلاری خریداری کنند. پشتیبانی Toy-Con‌های واقعیت مجازی از بازی‌هایی که هم‌اکنون روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) منتشر شده‌اند، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیش از این کیت Vehicle در حالی عرضه شد که از بازی‌هایی همچون Mario Kart 8 Deluxe پشتیبانی می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده