نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

سازندگان Life is Strange 2 علت فاصله زمانی بسیار در عرضه سه اپیزود پایانی بازی را توضیح دادند

دو تن از سازندگان بازی در مصاحبه با وب‌سایت گیم‌اینفورمر اعلام کردند که عدم شتاب‌زدگی در ساخت بازی و خرج کردن دقت زیاد برای ارائه‌ی یک خروجی عالی، دلیل ایجاد یک فاصله‌ی زمانی برای عرضه اپیزودهای بعدی است.

همین چند روز پیش بود که تاریخ انتشار سه اپیزود آخر بازی Life is Strange 2 مشخص شد و دانستیم برای به پایان رساندن سفر شان و دنیل باید تا پایان آذر منتظر بمانیم. امار و ارقام خاطرنشان می‌کنند که ساخته‌ی جدید استودیو Dontnod یعنی Life is Strange 2 بر خلاف قسمت اولش که در ۹ ماه تمامی اپیزودهای خود را در اختیار بازیکنان قرار داد، حالا در جریان ۱۴ ماه داستان خود را روایت و محتوایش را به کاربران عرضه می‌کند؛ موضوعی که شاید در نگاه شخص بازیکن، کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد اما در جریان آخرین اخبار بازی و طبق گفته‌های سازندگان، منطقی و قابل پذیرش است.

به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای که اعضای بلاگ گیم‌اینفورمر با دو تن از سازندگان بازی یعنی رائول باربت و لوک بقادوست، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده‌ی بازی در جریان رویداد GDC انجام داده‌اند، دیدگاه تیم دونت ناد راجع به برنامه‌ریزی و عرضه‌ی اپیزودهای بعدی اثرشان، با مخاطبان به‌اشتراک گذاشته شد.

باربت در صحبت‌هایش چنین می‌گوید:

کار کردن روی این بازی، از بازی قبلی پیچیده‌تر است. شاید از دور کار ساده‌ای به‌نظر برسد اما این‌طور نیست. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه‌چیز تاثیر مثبتش را روی اثر می‌گذارد. در هر قسمت، لوکیشن اتفاقات بازی را تغییر داده‌ایم و میزان وقتی که روی ساخت بازی می‌گذاریم بدون شک، مهم و تاثیرگذار خواهد بود. در نظر داریم که بدون عجله و شتاب‌زدگی، کار درست را انجام بدهیم.

بقادوست هم پیرامون ساخت اپیزودهای بازی دیدگاهش را این‌گونه مطرح کرد:

زمان زیادی تا تکمیل کار باقی است؛ با وجود اینکه می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در سریع تحویل دادن اپیزودهای بعدی ثبت بکنیم، اما ترجیح می‌دهیم از زمانی که داریم به‌بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. اگر عجله کنیم، دیگر نمی‌توانیم ساخته‌ی خود را بعد از عرضه شدنش، تغییر بدهیم و به‌همین دلیل، تصمیم داریم در این زمان طولانی، بهترین اثری را که می‌توانیم، بسازیم.

سازندگان «لایف ایز استرنج 2» در ادامه اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نکردند و فقط به این موضوع اشاره کردند که شخصیت‌های بیشتری در ادامه به داستان بازی اضافه خواهند شد. بازی Life is Strange 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده