نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تاریخ انتشار سریال The Politician، جدیدترین اثر رایان مورفی اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام با انتشار پوستری تاریخ انتشار سریال The Politician را که اثر جدید رایان مورفی است، تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ انتشار فصل اول سریال The Politician (سیاستمدار) را تایید و اعلام کرده است. شبکه Netflix با انتشار پوستری اعلام کرد که این سریال دارک کمدی جدید قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) از این سرویس استریم بسیار محبوب منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Politician Poster

سریال The Politician داستان پیتون هوبارت، دانش‌آموزی ثروتمند از سانتا باربارا در کالیفرنیا را دنبال می‌کند که از زمان هفت سالگی هدفش این بوده که رئیس جمهور ایالات متحده شود، اما او در ابتدا باید در دبیرستان سنت سباستین که بیشترین خیانتکاران در آن وجود دارد، چشم‌انداز سیاسی خود را به‌دست آورد. او برای انتخاب شدن به عنوان رئیس دانش‌آموزان در ابتدا با یک نقطه امن در هاروارد به‌دست آورد و به راه منحصربه‌فرد و موفق خود ادامه دهد. پیتون مجبور خواهد شد تا همکلاسی‌های بی‌رحم خود را بدون قربانی کردن اخلاق و تصویری که از خود ساخته، از بین ببرد. سریال The Politician یک اثر دارک کمدی و طنز تند از رایان مورفی است که یک نگاه اجمالی را از نکاتی که یک سیاستمدار لازم دارد باشد، ارائه می‌دهد.

بن پلت، گوئینت پالترو، جسیکا لنگ، زوئی دویچ، لوسی بوینتون، باب بالابان، دیلان مک‌درموت، جنیوری جونز، لورا دریفوس، دیوید کارنسوت، جولیا اشلیپفر، تئو جرماین، بنجامنین بارت و رانه جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Politician حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رایان مورفی وظیفه ساخت این سریال را به همراه برد فالچوک و ایان برنن، بر عهده دارد. شبکه نتفلیکس در حال حاضر ساخت دو فصل از سریال The Politician را سفارش داده است که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. هر فصل این سریال قرار است دارای ۱۰ قسمت باشد. علاوه بر سریال The Politician، مورفی در حال ساخت سریال Ratched (رچد) با بازی سارا پلسون و سریال Hollywood (هالیوود) برای شبکه نتفلیکس نیز است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده