// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

عرضه دو میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 در طی دو هفته اول انتشار

کمپانی کپکام اعلام کرده است که با گذشت دو هفته از انتشار Devil May Cry 5، دو میلیون نسخه از این بازی برای فروش ارسال شده است.

جدیدترین نسخه از مجموعه Devil May Cry پس از گذشت ۱۱ سال در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست نظر منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Devil May Cry 5، آمار جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

کپکام گفته است که تا به امروز دو میلیون نسخه از بازی DMC 5 در سراسر جهان برای فروش ارسال شده است. شاید در حالت کلی این رقم برای یک مجموعه دوست‌داشتنی آن‌چنان ارزشمند نباشد، اما تنها دو هفته از عرضه Devil May Cry 5 می‌گذرد که در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) در دسترس قرار گرفته بود. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که DMC 5 چند نسخه فروش داشته است و با این آمار منتشر شده، احتمال می‌رود نزدیک‌ به‌ دو میلیون نفر این بازی را تجربه کرده باشند.

کاربران بازی Devil May Cry 5 می‌توانند در تاریخ ۱۲ فروردین ماه (یک آوریل) به‌بسته الحاقی Bloody Palace دسترسی پیدا کنند. در جریان این بسته الحاقی سطح مهارت بازیکنان در زنده‌ماندن و کشتن شیاطین مورد آزمایش قرار داده می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده