// شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بازپخش پخش زنده زومجی از اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

زومجی با همکاری آپارات گیم پوشش زنده‌ای را از مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران داشتند که اکنون می‌توانید باز پخش آن را در زومجی تماشا کنید.

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره بازی های ویدیوی ایران بیستم اسفند ماه در تالار نور هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد. هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران با تغییراتی سعی داشت تا هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی نزدیک شود و شاهد تغییر برخی سیاست‌ها از جمله دعوت از مهمانان برای حضور در اختتامیه بودیم. در روزهای پایانی سال گذشته، زومجی با همکاری آپارات گیم پوشش زنده‌ای اختصاصی را از جشنواره هشتم داشت که به‌لطف استقرار چندین دوربین‌ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین توانستیم با جزئیات کامل شرایط را برای تماشای اختتامیه از هر جای ایران با کیفیت Full HD فراهم کنیم.

با گسترش بازی‌سازی در سراسر ایران، از هشتمین دوره شاهد تغییر نام جشنواره از «جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران»‌ به «جشنواره بازی های ویدیویی ایران» بودیم. در اختتامیه این رویداد همچنین درکنار اهدای تندیس همای زرین به برترین بازی‌سازان سال، جایزه بهترین بازی سال نیز به طور مشترک به دو بازی سرگذشت و آنسوی باران اهدا شد. یکی از نکات حائز اهمیت در جشنواره هشتم افزایش قابل‌توجه جوایز است که در این دوره به مجموع ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

با بازپخش پخش زنده زومجی همراه باشید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده