// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی World Of Warcraft برای کاربرانی که اکانت‌ های‌ شان را غیر فعال کرده‌اند رایگان شد

شرکت Blizzard بازی World Of Warcraft را برای کاربرانی که اکانت‌های‌شان را غیر فعال کرده‌اند، برای مدت محدودی رایگان در دسترس قرا داد.

شرکت بلیزارد برای ترغیب بازگشتن اکانت‌های غیر فعالی که اشتراک بازی World Of Warcraft را دارند، تمامی بسته‌های الحاقی را برای این اکانت‌ها تا تاریخ ۴ فروردین ماه رایگان کرد و همچنین یک نسخه‌ی آزمایشی سه ساعته از جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی یعنی Battle for Azeroth را در دسترس آن‌ها قرار داد.

برای استفاده از این قابلیت، فقط لازم است اپلیکیشن Battle.net desktop را دوباره دانلود کرده، وارد اکانت خود شده، روی گزینه‌ی World of Warcraft کلیک کنید و بازی را نصب یا آپدیت کرده و گزینه‌ی Play را بزنید.

اگر اخبار بسته‎ های الحاقی این بازی را دنبال نمی‌کردید، باید بدانید که محتویات جدید بسیار متنوعی مثل دنیاهای جدید، نژادها، طبقه‌ها و مکانیک‌های جدید هم‌اکنون به بازی اضافه شده است. یکی دیگر از کارهایی که شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) برای برگرداند بازیکنان قدیمی انجام داده این است که تا تاریخ ۱۱ فروردین، ۲۰ دلار تخفیف برای بسته‌ی الحاقی Battle for Azeroth و World of Warcraft: Complete Collection در نظر گرفته است. همچنین هزینه‌ی سه عملیات تغییر نژاد، تغییر فرقه و جابجایی کاراکتر ۳۰ درصد کاهش یافته است.

حتی اگر شما بسته‌ی الحاقی Battle for Azeroth را تهیه نکرده باشید این نسخه‌ی آزمایشی به مدت سه ساعت برای شما رایگان خواهد بود. همچنین شما می‌توانید این نسخه‌ی آزمایشی را با ۱۲ کاراکتر متفاوت دوباره تجربه کنید. بسته‌ی الحاقی Battle for Azeroth دو ویژگی قابل‌توجه به بازی اضافه کرده است: ویژگی level-scaling که به این معنا است که سطح موجودات و مأموریت‌ها متناسب با سطح کاراکتر شما خواهد بود و ویژگی Allied Races که پس از دستیابی به سطح خاصی در درون بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده