نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نام و تاریخ عرضه مدل بدون دیسک درایو ایکس باکس وان مشخص شد

مدل بدون دیسک‌ درایور کنسول ایکس باکس وان S با نام Xbox One S All-Digital Edition معرفی شده است و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد. 

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی یک مدل از ایکس باکس وان بدون دیسک‌درایو، فضای مجازی را پر کرده و حال با توجه اطلاعاتی که از بلاگ Windows Central به‌بیرون درز پیدا کرده، آگاه شدیم که این مدل از کنسول مایکروسافت، Xbox One S All-Digital Edition نام دارد و در تاریخ ۷ مِی ۲۰۱۹ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد.

گفتنی است که این مدل از ایکس باکس وان، ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و بازی‌هایی نام‌آشنا مثل Sea of Thieves و Forza Horizon به‌شکل پیش‌فرض روی آن نصب شده‌اند و قابل بازی هستند. البته لازم به ذکر است که باندل یاد شده، اشتراک‌های رایگان ایکس باکس گیم‌پس را برخلاف دیگر باندل‌های ایکس باکس در اختیار خریدارانش قرار نمی‌دهد. از نظر ظاهری نباید انتظار تغییرات زیادی را داشت چرا که مدل مذکور تفاوتش با سایر مدل‌ها، فقدان یک دیسک‌درایور در معماری‌اش است و تفاوت ظاهری چندانی با سایر مدل‌ها نخواهد داشت.

عدم استفاده از دیسک‌درایو در معماری کنسول، کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری آن نسبت به سایر مدل‌های ایکس باکس وان اس را در پی داشته و احتمالا، با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که تمامی این اطلاعات، از بلاگ Windows Central به‌بیرون درز کرده‌اند و فعلا رنگ و بوی رسمی به‌خود نگرفته‌اند؛ در نتیجه، باید منتظر واکنش انتشار اطلاعات بیشتر از سوی مایکروسافت باشیم.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده