// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رقابت‌های BLAST Pro Series از فردا شروع می‌شود

رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series: São Paulo 2019 از فردا با حضور شش تیم برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive شروع خواهد شد.

مرحله اصلی رویداد BLAST Pro Series، بازی Counter Strike: Global Offensive، از فردا با میزبانی شهر سائو پائولو شروع می‌شود. این رویداد با حضور شش تیم مطرح بازی قرار است به مدت دو روز پیگیری شود. تیم‌های Astralis، MIBR، ENCE، FaZe Clan، Team Liquid و Ninjas in Pyjamas، به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شده‌اند و بایستی برای بخشی از جایزه ۲۵۰ هزار دلاری رویداد با یکدیگر روبه‌رو شوند.

رویداد BLAST Pro Series: São Paulo 2019، از یک فرمت گروهی و فینال پیروری خواهد کرد. بدین صورت که تمامی تیم‌ها بایستی در بازی‌های best-of-one، با یکدیگر رقابت کنند و دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند راهی فینال خواهند شد. بازی فینال به صورت best-of-three، برگزار می‌شود.

astralis

تمامی تیم‌های حاضر در این رویداد در مسابقات Major قبلی که با نام IEM Katowice 2019، شناخته می‌شود حضور داشته‌اند و با توجه به اینکه در بین هشت تیم برتر رویداد قرار گرفته‌اند و جزو تیم‌های مطرح بازی CS:GO هستند، قطعا شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود. تیم Astralis در حال حاضر با اختلاف زیادی صدرنشین رنکینگ بازی کانتر استرایک است و این رویداد با توجه به ساختار برگزاری که دارد می‌تواند شانس خوبی برای تیم‌های پرطرفداری مانند MIBR، Faze و Liquid، باشد تا خود را یک بار دیگر به طرفدارانشان اثبات کنند.

بازی‌های مرحله اصلی رویداد از فردا، ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شوند و در هر راند سه بازی هم‌زمان برگزار خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید رقابت‌های رویداد BLAST Pro Series، را از طریق کانال توییچ مربوطه به صورت زنده دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده